Sort by
Sort by

 

Καταναλωτικές έρευνες δείχνουν ότι μόνο ένα μικρό ποσοστό καταναλωτών κοιτά σχολαστικά τις ετικέτες τροφίμων κάθε φορά που αγοράζει ένα προϊόν, ενώ αρκετοί είναι εκείνοι που τις κοιτούν μόνο όταν έχουν κάποια αμφιβολία. Από αυτούς που κοιτούν τις ετικέτες, τα στοιχεία που ελέγχουν είναι κυρίως η ημερομηνία λήξης.
Είναι σημαντικό ο καταναλωτής να μάθει να διαβάζει και να ερμηνεύει τις ετικέτες των τροφίμων. Μόνον έτσι θα μπορεί να κάνει συνειδητές επιλογές με βάση τις ατομικές του ανάγκες.

Η Nestlé, σεβόμενη την ανάγκη του καταναλωτή για έγκυρη αλλά πάνω απ’ όλα κατανοητή διατροφική πληροφόρηση, εφαρμόζει την αναγραφή της ΠΠΑ ή αλλιώς GDAs. 

 

Τι είναι τα ΠΠΑ;

H ΠΠΑ (Προσλαμβανόμενη Ποσότητα Αναφοράς) αποτελεί ένα σχήμα διατροφικής επισήμανσης, που απεικονίζεται τόσο στην μπροστινή όσο και στην πίσω όψη του πακέτου.


▪ Μας δείχνει το ποσοστό ενέργειας και θρεπτικών συστατικών (λιπαρών, κορεσμένων λιπαρών, υδατανθράκων, σακχάρων, πρωτεΐνης, φυτικών ινών και αλατιού) που καλύπτουμε μέσα στη μέρα εάν καταναλώσουμε αυτό το τρόφιμο στη μερίδα που αναφέρεται. 


▪ Η ΠΠΑ αναφέρεται στις ανάγκες ενός μέσου ενήλικα που χρειάζεται περίπου 8400kJ/2000kcal. Επειδή οι άνθρωποι έχουν διαφορετικές ανάγκες σύμφωνα με το φύλο, την ηλικία, τη σωματική διάπλαση και τη φυσική δραστηριότητα, η ΠΠΑ δεν είναι ο ακριβής στόχος όλων, αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν ένα ενδεικτικό σημείο αναφοράς που διευκολύνει τον καταναλωτή να γνωρίζει τι κατανάλωσε, να συγκρίνει τρόφιμα και να κάνει πιο συνειδητές επιλογές.