Sort by
Sort by

Έρευνα και Ανάπτυξη

R&D part1

 

 

R&D part2

 

Ένα από τα βασικότερα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Nestlé είναι η καινοτομία. Ας μην ξεχνάμε ότι η ίδρυση της εταιρείας βασίστηκε στην επιστημονική έρευνα του Henri Nestlé, του φαρμακοποιού που δημιούργησε το πιο διάσημο βρεφικό γεύμα, τη Farine Lactée.

Σήμερα η Nestlé διαθέτει 28 κέντρα που εργάζονται πάνω στην έρευνα, την ανάπτυξη και την τεχνολογία των προϊόντων της. Πρόκειται για το μεγαλύτερο δίκτυο Έρευνας και Ανάπτυξης στο χώρο των τροφίμων, που συνολικά απασχολεί περισσότερους από 5.000 υπαλλήλους. Μέσω του διεθνούς αυτού δικτύου της, οι επιστημονικές έννοιες μεταφράζονται διαρκώς σε καινοτόμα προϊόντα. Χωρίς όλη αυτήν την υποστήριξη, η Nestlé δεν θα μπορούσε να είναι η κορυφαία εταιρεία στον τομέα της Διατροφής, της Υγείας και της Ευεξίας.

Οι εγκαταστάσεις για την Έρευνα και την Ανάπτυξη στη Nestlé χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες:

  • Κέντρα Τεχνολογίας Προϊόντων: Τα κέντρα αυτά σχετίζονται με κάποια συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων, παρέχουν εξειδικευμένη υποστήριξη και ένα πεδίο για ανάπτυξη προϊόντος και διαδικασιών σε παγκόσμιο επίπεδο.
  • Κέντρα Έρευνας και Ανάπτυξης: Σε στενή συνεργασία με τα Κέντρα Τεχνολογίας Προϊόντων, τα κέντρα αυτά καλύπτουν τοπικά αιτήματα και υποστηρίζουν τις τοπικές ομάδες εφαρμογής.
  • Ομάδες Εφαρμογής: Οι Ομάδες Εφαρμογής βρίσκονται μέσα σε εργοστάσια της Nestlé και στόχος τους είναι να εξασφαλίζουν ότι τα προϊόντα ταιριάζουν με τις τοπικές γευστικές προτιμήσεις. Επιπλέον συνεργάζονται στενά με τα Κέντρα Έρευνας και Ανάπτυξης καθώς και με τα Κέντρα Τεχνολογίας Προϊόντων δοκιμάζοντας στην πράξη τις επιστημονικές εφαρμογές που βρίσκονται λίγο πριν το τελικό λανσάρισμα.

Μετά από 140 χρόνια εμπειρίας και τεχνογνωσίας στη Nestlé χρησιμοποιούμε τις πιο προηγμένες επιστημονικές εξελίξεις για να βελτιώσουμε τα προϊόντα μας. Εδώ και μια δεκαετία μετατοπίσαμε την επιχειρηματική στρατηγική μας από τα προσιτά, εύγευστα τρόφιμα στις υγιεινές, ισορροπημένες διατροφικές λύσεις. Ωστόσο το κίνητρο και ο στόχος μας παραμένει ίδιο: η ικανοποίηση και το όφελος των καταναλωτών μας.