Η Πολιτική της Nestlé για Επικοινωνία και Προώθηση στα Παιδιά

Σύμφωνα με την Πολιτική μας για Επικοινωνία και Προώθηση στα Παιδιά, που εφαρμόζουμε από το 2008, δεν απευθύνουμε διαφήμιση ούτε πραγματοποιούμε κάποια προωθητική ενέργεια σε παιδιά κάτω των 6 ετών. Επιπλέον, η διαφήμιση προϊόντων που απευθύνεται σε παιδιά 6 έως 12 ετών περιορίζεται μόνο σε προϊόντα με ένα συγκεκριμένο διατροφικό προφίλ, που βοηθά τα παιδιά να έχουν μια υγιεινή, ισορροπημένη διατροφή και περιλαμβάνει όρια για συστατικά όπως η ζάχαρη, το αλάτι  και τα λιπαρά.

Τον Σεπτέμβριο του 2011 ενισχύσαμε την Πολιτική μας για Επικοινωνία και Προώθηση στα Παιδιά ακόμη περισσότερο με τις ακόλουθες δύο αλλαγές:

Πρώτον, όλος ο χώρος των ψηφιακών μέσων, συμπεριλαμβανομένων και των διαδικτυακών τόπων που ανήκουν στην εταιρεία μας, περιλαμβάνεται πλέον στην Πολιτική μας.

Δεύτερον, για να εξασφαλίσουμε ότι η Πολιτική μας τηρείται στο μεγαλύτερο δυνατό αριθμό προγραμμάτων, την εφαρμόζουμε ακόμη και όταν μόνο το 35% του κοινού είναι κάτω των 12 ετών.