Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Στη Nestlé, υλοποιούμε τον σκοπό της εταιρείας μας με τις αξίες μας που εδράζονται στον σεβασμό. Οι Αρχές Επιχειρηματικής Δραστηριότητας της Nestlé αντικατοπτρίζουν τη δέσμευσή μας ότι μια ισχυρή κουλτούρα συμμόρφωσης είναι η αδιαπραγμάτευτη βάση του τρόπου με τον οποίο δραστηριοποιούμαστε επιχειρηματικά. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας για την εταιρεία μας να διαθέτει ένα ισχυρό αναφοράς, που μας επιτρέπει να «ακούμε» οποιονδήποτε συνδέεται με την εταιρεία μας σχετικά με οποιαδήποτε ανησυχία μη συμμόρφωσης.

Για τον λόγο αυτό, έχουμε το Speak Up, το αποκλειστικό κανάλι αναφοράς ζητημάτων μη συμμόρφωσης.

 

Ο καθένας μπορεί να μιλήσει

Ενθαρρύνουμε τους υπαλλήλους μας να μιλούν ανοιχτά είτε βρίσκονται αντιμέτωποι άμεσα είτε γίνονται μάρτυρες ενός περιστατικού μη συμμόρφωσης, όπως περιστατικά παρενόχλησης, διακρίσεων, κατάχρησης εξουσίας, εκφοβισμού, απάτης, διαφθοράς ή σύγκρουσης συμφερόντων ή οποιασδήποτε άλλης πιθανής μη συμμόρφωσης. Αυτό περιλαμβάνει οποιοδήποτε περιστατικό ή/και συμπεριφορές που αντιβαίνουν στις αξίες μας, στις Αρχές Επιχειρηματικής Δραστηριότητας (pdf, 859Kb) ή τον Κώδικα Επαγγελματικής Δεοντολογίας (pdf, 2Mb) και τους νόμους και κανονισμούς με βάση τους οποίους δραστηριοποιούμαστε. Όταν οι εργαζόμενοι δεν αισθάνονται άνετα να μιλήσουν με τον άμεσα Προϊστάμενό τους , το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού ή το τμήμα Νομικών Υποθέσεων & Συμμόρφωσης, μπορούν να υποβάλουν εμπιστευτικές αναφορές μέσω του συστήματος Speak Up.

Ενθαρρύνουμε επίσης τα τρίτα μέρη που σχετίζονται με τη Nestlé να μιλήσουν αν κάτι δεν πάει καλά. Μπορείτε να μας βοηθήσετε αναφέροντας τυχόν ζητήματα μη συμμόρφωσης μέσω του συστήματος Speak Up. Το σύστημα αυτό λειτουργεί ανεξάρτητα από τρίτο μέρος και σας προσφέρει ανωνυμία εάν το επιθυμείτε.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για ζητήματα που σχετίζονται με προϊόντα ή υπηρεσίες χρησιμοποιήστε είτε τη φόρμα Επικοινωνία ή καλέστε την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 800 116 80 68 (από σταθερό χωρίς χρέωση), 210 6844824 (από σταθερό ή κινητό με χρέωση). Για ζητήματα που αφορούν υπηρεσίες ή προϊόντα της Nespresso, μπορείτε να επικοινωνείτε καλώντας στο 210 67 71 300 ή στο 800 11 71 300 (από σταθερό τηλέφωνο), Δευτέρα με Σάββατο, 8π.μ-10 μ.μ. ή μέσω φόρμας επικοινωνίας

Με μια ματία

2,874
αναφορές ενδεχόμενης μη συμμόρφωσης ελήφθησαν το 2023 παγκοσμίως

691
τεκμηριωμένες υποθέσεις

122
εργαζόμενοι αποχώρησαν από τον οργανισμό

Το σύστημα Speak Up της Nestlé κινητοποιεί όλο το προσωπικό και τους εξωτερικούς συνεργάτες. Δίνει σε κάθε άτομο την ευκαιρία να αναφέρει πιθανή μη συμμόρφωση με τις αξίες μας, τις εταιρικές επιχειρηματικές αρχές ή τον κώδικα δεοντολογίας της Nestlé. Είτε είστε άμεσα αντιμέτωποι με ένα περιστατικό μη συμμόρφωσης, είτε είστε μάρτυρες σε αυτό, παρακαλώ μιλήστε. Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας.

Leanne Geale
Leanne Geale Executive Vice President - Group General Counsel

 

Πώς να αναφέρετε ένα ενδεχόμενο ζήτημα συμμόρφωσης

Εδώ θα βρείτε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να αναφέρετε ζητήματα μη συμμόρφωσης , 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο.

  1. Υποβάλετε την αναφορά σας μέσω μιας φόρμας web ή επικοινωνήστε τηλεφωνικά χωρίς χρέωση για να αφήσετε ένα μήνυμα. Έχετε την επιλογή να παραμείνετε ανώνυμοι. Υποβάλετε την αναφορά
  2. Συμπεριλάβετε λεπτομερή περιγραφή της ανησυχίας σας (ποιος, τι, πότε, πώς) και προσθέστε αποδεικτικά στοιχεία, π.χ. αντίγραφα εγγράφων ή ονόματα μαρτύρων, που μπορούν να επιβεβαιώσουν την αναφορά σας. Λάβετε υπόψη ότι οι γενικοί ισχυρισμοί δεν μπορούν να διερευνηθούν.
  3. Αφού υποβάλετε την αναφορά σας, θα λάβετε έναν ξεχωριστό αριθμό υπόθεσης. Θα χρειαστείτε αυτόν τον αριθμό κάθε φορά που αποκτάτε πρόσβαση στο σύστημα.
  4. Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη όλες τις ανησυχίες σχετικά με τη μη συμμόρφωση και θα προβούμε στις κατάλληλες ενέργειες για κάθε αναφορά. Θα σας κρατάμε ενήμερους για την πρόοδό της αναφοράς αναλόγως.
  5. Μπορείτε να παρακολουθείτε την πρόοδο επιστρέφοντας στον ιστότοπο χρησιμοποιώντας τον αριθμό υπόθεσής σας.

 

Τι συμβαίνει μετά την υποβολή μιας αναφοράς

Αφού υποβάλετε την αναφορά σας, θα περάσει από μερικά στάδια. Δείτε τι θα συμβεί στη συνέχεια.

Θα επιβεβαιώσουμε τη λήψη του μηνύματός σας εντός πέντε εργάσιμων ημερών. Εάν η αρχική σας αναφορά δεν περιλαμβάνει αρκετές αξιοποιήσιμες πληροφορίες / αποδεικτικά στοιχεία, θα σας ζητηθεί να παράσχετε περισσότερες πληροφορίες / αποδεικτικά στοιχεία

Κάθε αναφορά εξετάζεται προσεκτικά. Θα δημιουργήσουμε μια υπόθεση αν η αναφορά σας περιλαμβάνει τις ελάχιστες απαραίτητες πληροφορίες και αποδεικτικά στοιχεία ,ώστε να μπορεί να διερευνηθεί. Ελλείψει σύγκρουσης συμφερόντων, η έρευνα θα διεξαχθεί από τον Υπεύθυνο Συμμόρφωσης της Αγοράς στην περιοχή / χώρα όπου λέγεται ότι έλαβε χώρα το περιστατικό.

Οι αναφορές που περιέχουν ισχυρισμούς σε μία από αυτές τις 11 ευαίσθητες κατηγορίες θα διαβιβάζονται στον Επικεφαλή Συμμόρφωσης του Ομίλου και στον αρμόδιο Επικεφαλή της Νομικής Υπηρεσίας και Υπηρεσίας Συμμόρφωσης της Ζώνης.

  1. Κατάχρηση εξουσίας ή/και εκφοβισμός
  2. Ελεύθερος ανταγωνισμός και fair dealing
  3. Δωροδοκία και διαφθορά
  4. Εμπιστευτικές πληροφορίες, πολιτική απορρήτου (προσωπικά δεδομένα,εμπορικά απόρρητα, πνευματική ιδιοκτησία)
  5. Διακρίσεις, παρενόχληση και βία
  6. Εκτελεστικά Μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου / Senior Managers στην Ελβετία
  7. Απάτη
  8. Ανθρώπινα δικαιώματα
  9. Μέλη του Management Committee
  10. Μη συμμόρφωση με τον WHO Code (Διεθνής Κώδικας Μάρκετινγκ Υποκατάστατων Μητρικού Γάλακτος)
  11. Σεξουαλική παρενόχληση

Για να διασφαλίσουμε ότι η έρευνα είναι εμπιστευτική, θα συμπεριλάβουμε μόνο άτομα που πρέπει με βάση τη διαδικασία να συμμετάσχουν. Οι Υπεύθυνοι Συμμόρφωσης μπορούν να διεξάγουν εμπιστευτικές συνεντεύξεις με υπαλλήλους, εργολάβους ή οποιονδήποτε θεωρούν ότι σχετίζεται με την έρευνα.

Κατ’ αρχήν, χρειάζονται περίπου 90 ημέρες για να ολοκληρωθεί μια έρευνα. Ωστόσο, μπορεί να χρειαστούμε περισσότερο χρόνο για περίπλοκα θέματα.

Αφού εξετάσουμε όλα τα ευρήματα της έρευνας, θα αποφασίσουμε εάν πρέπει να ληφθούν περαιτέρω μέτρα. Θα σας κρατάμε ενήμερους για την πρόοδο και θα σας στείλουμε μια τελική απάντηση που θα περιγράφει το αποτέλεσμα της έρευνας.

Η Nestlé απαγορεύει οποιαδήποτε αντίποινα εναντίον υπαλλήλου, ατόμου ή οντότητας που έχει υποβάλει αναφορά. Θα προστατεύσουμε επίσης τα δικαιώματα οποιουδήποτε εμπλεκόμενου ατόμου.