Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Η συμβουλή του διατροφολόγου

Από τον Ιωσήφ Αλεξανδρίδη


Η ισορροπημένη διατροφή δεν κρύβει μυστικά. Μπορείς πολύ εύκολα να οργανώσεις το πλάνο της διατροφής σου και να φροντίσεις την υγεία σου. Να θυμάσαι πάντα τα παρακάτω:

1. Να καταναλώνω 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών με διαφορετικά χρώματα την ημέρα. Συνοδεύω το γεύμα μου πάντα με μια μικρή ατομική σαλάτα και προσθέτω 2-3 φρούτα για σνακ. 

2. Να καταναλώνω 3 μερίδες προϊόντων ολικής αλέσεως καθημερινά. Δημητριακά ολικής αλέσεως στο πρωινό, ψωμί ολικής αλέσεως στο μεσημεριανό γεύμα και σπιτικό pop-corn για σνακ. 

3. Να κάνω τουλάχιστον 30 λεπτά άσκηση τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας. Σκάλες στο γραφείο, πεζοπορία το σαββατοκύριακο, κάποια δραστηριότητα ή σπορ που μου αρέσει μέσα στην εβδομάδα. 

4. Να καταναλώνω μικρότερες μερίδες από αυτές που συνηθίζω. Τρώω σε μικρό πιάτο και πίνω σε μικρό ποτήρι (εκτός κι αν πρόκειται για νερό!).