Sort by
Sort by

H Nestlé και η πρωτοβουλία ‘’Alliance for YOUth’’ δημιουργούν 300.000 νέες ευκαιρίες για τη στήριξη των νέων έως το 2025

Back to Press releases
Αθήνα

Η πανδημία COVID-19 έχει τεράστιο αντίκτυπο στην κοινωνία και ειδικά στους νέους. Τα τελευταία στατιστικά στοιχεία το αποδεικνύουν, με την ανεργία των νέων να αυξάνεται ξανά με περισσότερους από 3 εκατομμύρια νέους άνεργους στην Ευρώπη (1), 80.000 στην Ελλάδα. Σήμερα περισσότερο από ποτέ, απαιτούνται προσπάθειες για την υποστήριξη των νέων και την αποφυγή δημιουργίας μιας γενιάς του lockdown.

Η Nestlé και η Alliance for YOUth ανακοίνωσαν σήμερα ότι θα δημιουργήσουν 300.000 νέες ευκαιρίες για τους νέους* σε όλη την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική, έως το 2025. Παρά την πανδημία, η Nestlé και οι 300 συνεργάτες της, θέλουν να συνεχίσουν τις προσπάθειές τους και να προσφέρουν ευκαιρίες απασχόλησης, μαθητείας και πρακτικής άσκησης.  Οι εταιρείες που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία θέλουν να εξοπλίσουν τη νέα γενιά με τις κατάλληλες ψηφιακές και «πράσινες» δεξιότητες για να διαμορφώσει την κοινωνία του αύριο. Σκοπός της πρωτοβουλίας “Alliance for YOUth”, που εγκαινιάστηκε από τη Nestlé το 2014, είναι να ενώνει εταιρείες που θέλουν να βοηθήσουν τους νέους να εισέλθουν στην αγορά εργασίας.


Ο Marco Settembri, Διευθύνων Σύμβουλος της Nestlé για τη Ζώνη της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Βόρειας Αφρικής ανέφερε: «Η επένδυση στους νέους είναι η πιο σημαντική επένδυση για την κοινωνία. Με τους συνεργάτες μας στην Alliance for YOUth, έχουμε ήδη προσφέρει περισσότερες από 450.000 ευκαιρίες απασχόλησης και κατάρτισης, από την έναρξη αυτής της πρωτοβουλίας το 2014. Είμαι περήφανος που συνεχίζουμε αυτό το ταξίδι όλοι μαζί».


Μιλώντας στη διαδικτυακή εκδήλωση Alliance for YOUth, ο Nicolas Schmit, Ευρωπαίος Επίτροπος Απασχόλησης και Κοινωνικών Δικαιωμάτων, δήλωσε: "Η Επιτροπή έχει δεσμευθεί να βοηθήσει τους νέους να επανέλθουν από την πανδημία πιο δυνατοί και να αποκτήσουν τα εφόδια για να αλλάξουν την αγορά εργασίας. Στο πρόγραμμα Υποστήριξης για την Απασχόληση των Νέων που παρουσιάσαμε τον Ιούλιο, καθορίσαμε τους τρόπους με τους οποίους θα βοηθήσουμε τους νέους να εργαστούν ή να εκπαιδευτούν περισσότερο, να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους, να τους διασφαλίσουμε μαθητείες και να γεφυρώσουμε το κενό προς την εύρεση εργασίας. Η πρωτοβουλία Alliance for YOUth αποτελεί ένα μοντέλο εταιρικής συνεργασίας από το οποίο μπορούν να εμπνευσθούν και άλλοι και το οποίο έχει ήδη ξεπεράσει τους αρχικούς του στόχους. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όσους συμμετέχουν σε αυτή την πρωτοβουλία για τις προσπάθειες και την αφοσίωση που δείχνουν στην υποστήριξη των νέων ".


Στη Nestlé, αυτή η κοινή φιλοδοξία αποτελεί μέρος της πρωτοβουλίας Nestle Needs YOUth, ενός προγράμματος για την υποστήριξη των νέων στην επαγγελματική τους ζωή, που εγκαινιάστηκε το 2013 στην Αθήνα. Οι δράσεις του προγράμματος περιλαμβάνουν:

  • Παροχή 20.000 ευκαιριών απασχόλησης και 20.000 προγραμμάτων μαθητείας και πρακτικής άσκησης σε όλη την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική έως το 2025. Από την έναρξη του Nestlé Needs YOUth το 2013, η εταιρεία έχει ήδη προσφέρει περισσότερες από 26.000 μαθητείες και θέσεις πρακτικής άσκησης. Στην Ελλάδα, από το 2013, η Nestlé έχει προσφέρει 709 ευκαιρίες απασχόλησης και 285 θέσεις μαθητείας και πρακτικής άσκησης ενώ θα προσφέρει άλλες 200 μέχρι το 2025. Κατά τη διάρκεια του lockdown, η Nestlé οργάνωσε ψηφιακή εκπαίδευση για τους μαθητευόμενους της για να τους επιτρέψει να ολοκληρώσουν το απαιτούμενο πρόγραμμα εκπαίδευσης τους. Η Nestlé εφαρμόζει επίσης ψηφιακές πρωτοβουλίες που επιτρέπουν στους νέους να αποκτήσουν επαγγελματική εμπειρία μέσω εικονικών προγραμμάτων πρακτικής άσκησης.
     
  • Ψηφιακές δεξιότητες. Η Nestlé αναπτύσσει περαιτέρω την eBusiness Ακαδημία της για τους νέους. Οι εκπαιδευόμενοι που εγγράφονται στο πρόγραμμα θα αποκτήσουν προηγμένες ψηφιακές δεξιότητες (αναζήτηση, δεδομένα, ηλεκτρονικό εμπόριο). Ιδιαίτερη προσοχή θα δοθεί επίσης στις ψηφιακές δεξιότητες στα εργοστάσια. Το 2019, η Nestlé ξεκίνησε μια συνεργασία με τη Microsoft για να επιτρέψει στους μαθητευόμενους των εργοστασίων να αποκτήσουν πιστοποίηση ψηφιακών δεξιοτήτων.
  • Υποστήριξη της γεωργικής επιχειρηματικότητας. Η Nestlé συνεργάζεται με νέους αγρότες για την ενίσχυση βιώσιμων γεωργικών πρακτικών. Η Nestlé θέλει να ενισχύσει τα προγράμματά της με τους αγρότες για να επιταχύνει την πορεία προς ουδέτερες εκπομπές άνθρακα στην αλυσίδα εφοδιασμού τροφίμων. Αυτό θα βοηθήσει τη Nestle να επιτύχει μηδενικές καθαρές εκπομπές αερίων θερμοκηπίου έως το 2050.
     
  • Διαδικτυακές δραστηριότητες για «ετοιμότητα στην εργασία». Η Nestlé θα συνεχίσει να οργανώνει και να συμμετέχει σε ψηφιακές εκθέσεις σταδιοδρομίας και εργαστήρια για την υποστήριξη των νέων που αναζητούν εργασία.
     
  • Προώθηση της επιχειρηματικότητας. Η Nestlé και η Alliance for YOUth  ενώνουν τις δυνάμεις τους με τον οργανισμό Junior Achievement Europe για να βοηθήσουν τους νέους Ευρωπαίους να αποκτήσουν επιχειρηματικές δεξιότητες. Μέσω αυτής της συνεργασίας, περισσότεροι από 550 φοιτητές έχουν ήδη αποκτήσει προσόντα Επιχειρηματικών Δεξιοτήτων, τα τελευταία τρία χρόνια.
     

Η κλιματική αλλαγή και ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι μερικές από τις πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η κοινωνία. Με αυτές τις δράσεις, η Nestlé θέλει να εξοπλίσει τη νέα γενιά με τις κατάλληλες δεξιότητες για να τους δώσει τη δυνατότητα να αντιμετωπίσουν αυτές τις προκλήσεις. Η Nestle και η Alliance for YOUth θα παρέχουν τακτικές ενημερώσεις σχετικά με τις δεσμεύσεις και τις δραστηριότητές τους.

* Τη δέσμευση για τη δημιουργία 300.000 ευκαιριών έως το 2025 έχουν πάρει τα 15 Ευρωπαϊκά μέλη της Alliance for YOUth που περιλαμβάνουν τις εταιρείες Adecco Group, BT, Cargill, CEMEX, ENGIE, EY, Facebook, Firmenich, Microsoft, Nestle, Nielsen, Publicis Groupe, Salesforce, Solvay, White & Case. 


Για περισσότερες πληροφορίες:

Nestlé needs YOUth – helping young people taking the next step in their life
Nestlé supports the relaunch of the European Alliance for Apprenticeships

 

Σχετικά με το Alliance for YOUth

Η πρωτοβουλία “Alliance for YOUth” (Συμμαχία για τη Νέα Γενιά) ξεκίνησε από τη Nestlé το 2014, με τη δέσμευση να προσφέρει στους νέους σημαντικές εργασιακές ευκαιρίες και εμπειρίες, μέσω πρακτικής άσκησης και μαθητείας. Οι εταιρείες που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία, κινητοποιούν επίσης τους υπαλλήλους τους να ενισχύσουν τους νέους των κοινοτήτων τους στην εργασιακή τους προετοιμασία, μέσα από την προσφορά πρακτικής συμβουλευτικής, βοήθεια στην προετοιμασία βιογραφικού σημειώματος (CV) και συνέντευξης. Οι εταίροι του “Alliance for YOUth” είναι ενεργά μέλη της Ευρωπαϊκής Συμμαχία για Θέσεις Μαθητείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, προωθώντας τη μαθητεία και την κατάρτιση ως ενεργοί πρεσβευτές της επαγγελματικής κατάρτισης σε όλη την περιοχή της Ευρώπης.

Ευρωπαίοι εταίροι της πρωτοβουλίας είναι μεταξύ άλλων η εταιρεία παροχής λύσεων εργατικού δυναμικού Adecco Group, ο ασφαλιστικός όμιλος AXA, η πολυεθνική εταιρεία τηλεπικοινωνιών BT, ο διεθνής όμιλος τροφίμων Cargill, η πολυεθνική εταιρεία δομικών υλικών CEMEX, ο όμιλος logistics DS Smith, η εταιρεία οργάνωσης και αυτοματοποίησης διαδικασίας Endress + Hauser, Global Energy Player ENGIE, επαγγελματίας οργανισμός υπηρεσιών EY, η εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης Facebook, η εταιρεία αρωμάτων τροφίμων Firmenich, η εταιρεία τεχνολογίας Microsoft, η εταιρεία τροφίμων και ποτών Nestlé, ο όμιλος μέτρησης και παροχής στοιχείων καταναλωτών και αγοράς Nielsen, η εταιρεία επικοινωνίας Publicis Groupe, η εταιρεία τεχνολογίας Salesforce, η εταιρεία χημικών και προηγμένων υλικών Solvay και η διεθνής δικηγορική εταιρεία White & Case. Μέχρι σήμερα, περισσότερες από 300 εταιρείες σε ολόκληρη την Ευρώπη αποτελούν εταίρους της πρωτοβουλίας "Alliance for YOUth"


Σχετικά με τη Nestlé

Η Nestlé είναι η μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων και ροφημάτων παγκοσμίως. Με παρουσία σε 187 χώρες σε όλο τον κόσμο και 291.000 εργαζομένους, ο Όμιλος δεσμεύεται σε έναν σκοπό: να ενισχύσει την ποιότητα ζωής και να συνεισφέρει σε ένα πιο υγιές μέλλον. Η Nestlé προσφέρει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών για τους ανθρώπους και τα κατοικίδιά τους για κάθε στάδιο της ζωής τους. Οι περισσότερες από 2.000 μάρκες της περιλαμβάνουν από προϊόντα με παγκόσμια αναγνώριση όπως ο Nescafé ή η Nespresso μέχρι αγαπημένες τοπικές μάρκες, όπως ο ελληνικός καφές Λουμίδης Παπαγάλος και το φυσικό μεταλλικό νερό Κορπή.  Στην Ελλάδα, η Nestlé, με παρουσία πάνω από 120 χρόνια, απασχολεί 800 υπαλλήλους και διαθέτει 1 εργοστάσιο νερού και 1 εργοστάσιο καφέ, που λειτουργούν με ηλεκτρική ενέργεια που προέρχεται 100% από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Η Nestlé Ελλάς ακολουθώντας την παγκόσμια στρατηγική της εταιρείας, έχει θέσει ως προτεραιότητα τη διεύρυνση των δράσεών της προς την κατεύθυνση των βιώσιμων λύσεων με όραμα ένα μέλλον χωρίς απορρίμματα. Παράλληλα με τη δέσμευσή της για πλήρως ανακυκλώσιμες ή επαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες έως το 2025 η Nestlé Ελλάς υποστηρίζει παράλληλα και προγράμματα καθαρισμού θαλάσσιων πλαστικών απορριμμάτων.