Το τρίπτυχο «Διατροφή, Υγεία και Ευεξία» έχει στρατηγική σημασία για τη Nestlé. Γι’ αυτό και αναπτύσσουμε πλήθος ενεργειών προς αυτή την κατεύθυνση, όπως η φιλοσοφία του 60-40+, όπου όλα τα προϊόντα μας αξιολογούνται τόσο για τα γευστικά όσο και τα διατροφικά τους χαρακτηριστικά. Σε γευστικές δοκιμές που γίνονται, θέλουμε τουλάχιστον το 60% των καταναλωτών να προτιμούν το δικό μας προϊόν. Στόχος μας είναι να βελτιώνουμε διαρκώς τα προϊόντα μας τόσο σε γεύση όσο και σε θρεπτική αξία καθώς και να αναπτύσσουμε νέα και ποιοτικά προϊόντα. Ήδη έχουμε επιτύχει να μειώσουμε τη ζάχαρη, το αλάτι και τα λιπαρά από τις συνταγές μας και συνεχίζουμε.
Η φιλοσοφία «Διατροφή, Υγεία και Ευεξία» στη Nestlé περιλαμβάνει επίσης διατροφική εκπαίδευση για όλο το προσωπικό της εταιρείας αλλά και τους εξωτερικούς συνεργάτες μας, με στόχο τη βελτίωση των διατροφικών συνηθειών, αλλά και την απόκτηση γνώσεων που θα κάνουν τη δουλειά τους πιο δημιουργική και επιτυχημένη προς όφελος του καταναλωτή. Παράλληλα εστιάζει στην έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση των καταναλωτών για τα θρεπτικά συστατικά των τροφίμων μέσω της διατροφικής ετικέτας και την αναγραφή της ΠΠΑ (Προσλαμβανόμενη Ποσότητα Αναφοράς) ενώ επίσης περιλαμβάνει την επικοινωνία με το καταναλωτικό κοινό, μέσω υπεύθυνης και έγκυρης διαφήμισης. Ιδιαίτερη σημασία δίνουμε στην εκπαίδευση των παιδιών και της οικογένειας στη σωστή και βιώσιμη διατροφή μέσω του προγράμματος «Nestle Παιδιά Όλο Υγεία» και παράλληλα εφαρμόζουμε αυστηρούς κανόνες και περιορισμούς στη διαφήμιση προϊόντων για παιδιά.
Για παράδειγμα δεσμευόμαστε να μη κάνουμε καμία διαφήμιση προϊόντων σοκολάτας σε παιδιά παρά μόνο προϊόντων που ακολουθούν αυστηρά διατροφικά κριτήρια σύμφωνα με διεθνείς κανόνες όπως το EU Pledge.
Με τις δράσεις αυτές η εταιρεία μας δηλώνει έμπρακτα την ευαισθησία της σε θέματα υγείας που σχετίζονται με τη διατροφή και την έλλειψη φυσικής δραστηριότητας παραμένοντας αφοσιωμένοι στις αρχές της σωστής διατροφής, της υγείας και της ευεξίας.