Sort by
Sort by

Όμιλος Nestlé – Οικονομικά Αποτελέσματα 2014

Back to Press releases
Αθήνα

Όμιλος Nestlé – Οικονομικά Αποτελέσματα 2014: Οργανική ανάπτυξη 4,5%, αύξηση περιθωρίου κέρδους από λειτουργικές δραστηριότητες κατά 10 μονάδες βάσης, 10 μονάδες πάνω σε σταθερά νομίσματα

• Πωλήσεις 91,6 δις ελβετικά φράγκα
• Οργανική ανάπτυξη 4,5% και πραγματική εσωτερική ανάπτυξη 2,3%
• Αύξηση περιθωρίου κέρδους από λειτουργικές δραστηριότητες κατά 10 μονάδες βάσης σε 15,3%, 10 μονάδες βάσης σε σταθερά νομίσματα
• Αύξηση σε underlying κέρδη ανά μετοχή 4,4% σε σταθερά νομίσματα
• Ισχυρή ταμειακή ροή από λειτουργικές δραστηριότητες σε 14,7 δις ελβετικά φράγκα
• Αύξηση σε προτεινόμενο μέρισμα κατά 2,20 ελβετικά φράγκα ανά μετοχή
• Πρόβλεψη για το 2015: Σκοπεύουμε να επιτύχουμε οργανική ανάπτυξη περίπου 5% με βελτιώσεις στα περιθώρια, στα underlying κέρδη ανά μετοχή σε σταθερά νομίσματα και στην αποδοτικότητα κεφαλαίου

Σχετικά με τα αποτελέσματα έτους για το 2014, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Paul Bulcke δήλωσε: «Τα αποτελέσματα αυτά είναι δυνατά, χτίζουν πάνω στην καλή ανάπτυξη των προηγούμενων ετών και έρχονται σε ένα ασθενές εμπορικό περιβάλλον. Με τον τρόπο αυτό επιδεικνύουν τη θεμελιώδη δύναμη της Nestlé: την αφοσίωση των ανθρώπων μας, το παγκόσμιό μας αποτύπωμα, την ισχυρή γκάμα προϊόντων μας και την ποιότητα της καινοτομίας μας. Και ενώ φέρνουμε καλή επίδοση βραχυπρόθεσμα, συνεχίζουμε να εστιάζουμε στην επιχείρησή μας μακροπρόθεσμα, ενδυναμώνοντας τις βάσεις για τη μελλοντική μας ανάπτυξη. Περιμένουμε ότι το 2015 θα είναι ανάλογο του 2014 και στοχεύουμε σε οργανική ανάπτυξη γύρω στο 5%, με βελτιώσεις στα περιθώρια, στα underlying κέρδη ανά μετοχή σε σταθερά νομίσματα και στην αποδοτικότητα κεφαλαίου».


Ζώνη Ευρώπης

Πωλήσεις 15,2 δις ελβετικά φράγκα, οργανική ανάπτυξη 1,5%, πραγματική εσωτερική ανάπτυξη 2,2%, περιθώριο κέρδους από λειτουργικές δραστηριότητες 15,3%, +30 μονάδες βάσης

• Καλή ανάπτυξη σε σχέση με τις συγκεκριμένες αγορές, που βασίστηκε στην καινοτομία και το premiumisation. Το εμπορικό περιβάλλον στην Ευρώπη παρέμεινε ασταθές και έντονο, με τις αποπληθωριστικές πιέσεις να αυξάνονται κατά τη διάρκεια του έτους και την καταναλωτική εμπιστοσύνη να είναι ιδιαίτερα εύθραυστη, μειώνοντας με αυτόν τον τρόπο την ευελιξία στην τιμολόγηση.
• Καλές επιδόσεις στη Γαλλία, την Ελβετία, την Αυστρία και την Ολλανδία, καθώς και ανάκαμψη στην Ισπανία και την Πορτογαλία που υποστηρίχθηκε από την ανάπτυξη στη Δυτική Ευρώπη. Η περιοχή της Μεγάλης Βρετανίας, η Γερμανία, η Ιταλία και η Ελλάδα αντιμετώπισαν περισσότερες προκλήσεις. Υπήρξαν καλές επιδόσεις στην κατηγορία των petcare και το Nescafé Dolce Gusto στη Δυτική Ευρώπη και είδαμε καλή ανάπτυξη από την καινοτομία σε αρκετές κατηγορίες. Μεταξύ άλλων, αξίζει να αναφερθούν οι μάρκες στιγμιαίου καφέ Nescafé Gold και Azzera, τα Frech Up και Buitoni Fiesta στην κατεψυγμένη πίτσα, τα noodles Maggi στα μαγειρικά μακράς διάρκειας και το λανσάρισμα της premium ταμπλέτας σοκολάτας Les Recettes de L’ Atelier στη Γαλλία.
• Στην Κεντρική και την Ανατολική Ευρώπη, η Ρωσία και η Ουκρανία έφεραν ανάπτυξη σε ένα όλο και πιο δύσκολο οικονομικό περιβάλλον. Τα Petcare, ο Nescafé Dolce Gusto, ο στιγμιαίος καφές και ιδιαίτερα ο Gold Blend, καθώς και οι σοκολάτες με κύρια την KitKat είναι άξια αναφοράς. Το συνεχιζόμενο λανσάρισμα των φύλλων ψησίματος Papyrus στα μαγειρικά μακράς διάρκειας συνέχισαν επίσης να πηγαίνουν καλά.
• Η κατηγορία του Petcare έφερε ανάπτυξη ευρείας βάσης σε όλη τη Ζώνη ενισχύοντας επιπλέον τη θέση της κυρίως μέσω της κατηγορίας του premium με τις μάρκες Felix, Purina ONE και Gourmet, καθώς και την ποικιλία των σνακ.
• Το περιθώριο κέρδους από λειτουργικές δραστηριότητες της Ζώνης ήταν στο 15,3%, με αύξηση κατά 30 μονάδες βάσης, αντικατοπτρίζοντας τις επιδόσεις μας στην αξιοποίηση της πραγματικής εσωτερικής μας ανάπτυξης, καθώς και της συνεχούς βελτίωσής μας σε αποδοτικότητες.

 Για πιο αναλυτική παρουσίαση των αποτελεσμάτων, επισκεφθείτε το www.nestle.com