Sort by
Sort by

Όμιλος Nestlé: Αποτελέσματα εννεαμήνου 2018

Back to Press releases
Αθήνα

Οργανική ανάπτυξη 2,8% με 2,3% πραγματική εσωτερική ανάπτυξη (RIG) και τιμολόγηση 0,5%, σε συμφωνία με τις προσδοκίες μας.
Οι συνολικές πωλήσεις μας αυξήθηκαν κατά 2,0% σε 66,4 δις ελβετικά φράγκα (εννεάμηνο 2017: 65,1 δις ελβετικά φράγκα). Οι καθαρές εξαγορές είχαν θετική επίδραση 0,1% και το συνάλλαγμα μείωσε τις πωλήσεις κατά 0,9%.
Επιπλέον πρόοδος υπήρξε στην τοποθέτηση της γκάμας μας σε κατηγορίες με ελκυστική υψηλή ανάπτυξη. Η Nestlé αγόρασε την παγκόσμια και μόνιμη άδεια των συσκευασμένων προϊόντων και των προϊόντων foodservice της Starbucks. Η εταιρεία πέτυχε επίσης συμφωνία για την πώληση της Gerber Life Insurance Co και έχει ξεκινήσει να εξερευνά στρατηγικές επιλογές για την Nestlé Skin Health.
H καθοδήγηση για το 2018 επιβεβαιώνεται, με την ανάπτυξη σε οργανικές πωλήσεις να φτάνει στο 3% και η βελτίωση στα underlying περιθώρια λειτουργικού κέρδους συμφωνεί με τον στόχο μας για το 2020. Τα κόστη αναδιάρθρωσης αναμένονται γύρω στα 700 εκατομμύρια ελβετικά φράγκα. Τα underlying κέρδη ανά μετοχή σε σταθερά νομίσματα και αποδοτικότητα κεφαλαίου αναμένεται να αυξηθούν.

Αναφορικά με τα αποτελέσματα εννεαμήνου, ο Διεύθυνων Σύμβουλος του Ομίλου Nestlé, Mark Schneider, δήλωσε: «Έχουμε ενθαρρυνθεί από την πρόοδο στην πορεία μας για επιτάχυνση της δημιουργίας αξίας. Οι πωλήσεις εννεαμήνου δείχνουν σταθερή ανάπτυξη στα περισσότερα γεωγραφικά σημεία και τις κατηγορίες προϊόντων. Έχουμε ξεκινήσει να βλέπουμε βελτιωμένες ενδείξεις στη Βόρειο Αμερική και στην κατηγορία βρεφικών τροφών σε παγκόσμιο επίπεδο. Η επιχειρηματική μας δραστηριότητα στην Κίνα συνέχισε να αναπτύσσεται σε μεσομονοψήφιο ρυθμό. Η ανάπτυξή μας υποστηρίχθηκε από την πειθαρχημένη υλοποίηση και την πιο γρήγορη εφαρμογή της καινοτομίας. Πετύχαμε σημαντικά ορόσημα στη διαχείριση γκάμας και είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τη γρήγορη ολοκλήρωση της συμφωνίας με τα Starbucks. Έχουμε επίσης κάνει σημαντική πρόοδο στα διάφορα προγράμματά μας για μείωση κόστους. Οι πρωτοβουλίες μας για ανάπτυξη και αποδοτικότητα μας κρατούν στη σωστή πορεία για να επιτύχουμε την καθοδήγηση για το 2018 και τους στόχους για το 2020.»

Ζώνη ΕΜΕΝΑ

Οργανική ανάπτυξη 1,6%, πραγματική εσωτερική ανάπτυξη (RIG) 2,3%, τιμολόγηση 0,7%
Η Δυτική Ευρώπη είχε ελαφρώς αρνητική οργανική ανάπτυξη καθώς το θετικό RIG εξισορροπήθηκε από την αρνητική τιμολόγηση.
Η Κεντρική και η Ανατολική Ευρώπη είχαν μεσομονοψήφια οργανική ανάπτυξη, που βασίστηκε στο ισχυρό RIG και την σταθερή τιμολόγηση.
Η Μέση Ανατολή και η Βόρεια Αφρική διατήρησαν μεσομονοψήφια οργανική ανάπτυξη, με θετικό RIG και τιμολόγηση. 

Η οργανική ανάπτυξη έφτασε στο 1,6% με σταθερό RIG στο 2,3%. Η τιμολόγηση μειώθηκε κατά 0,7% λόγω των αποπληθωριστικών τάσεων που επέμειναν στη Δυτική Ευρώπη. Οι καθαρές εξαγορές μείωσαν τις πωλήσεις κατά 0,1%. Το συνάλλαγμα αύξησε τις πωλήσεις κατά 2,2%. Οι αναφερόμενες πωλήσεις στη Ζώνη ΕΜΕΝΑ αυξήθηκαν κατά 3,7% σε 13,7 δις ελβετικά φράγκα.

Η Ζώνη ΕΜΕΝΑ διατήρησε σταθερό RIG στο πλαίσιο ενός περιβάλλοντος χαμηλής ανάπτυξης, κυρίως στη Δυτική Ευρώπη. Η ανάπτυξη του Nescafé ήταν θετική σε μια ανταγωνιστική αγορά και παρά τις δυσκολίες. Οι τροφές κατοικιδίων Purina, η βρεφική διατροφή και το τμήμα των προϊόντων για τον επαγγελματία ήταν οι βασικοί παράγοντες ανάπτυξης στη Ζώνη. Τα προϊόντα Premium είχαν θετική συγκυρία σε αυτές τις κατηγορίες, και ειδικότερα οι τροφές για γάτες Gourmet και το βρεφικό γάλα ΝΑΝ με ολιγοζακχαρίτες ανθρωπίνου γάλακτος (ΗΜΟs). Η σοκολάτα είχε θετική ανάπτυξη με ισχυρή επίδοση από την KitKat