Ανεξάρτητα αν έχετε εμπειρία ή μόλις αποφοιτήσατε, μπορεί να υπάρχει μια ευκαιρία απασχόλησης για εσάς στη Nestlé. Αναζητήστε εδώ ευκαιρίες απασχόλησης.
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών;
Για πληροφορίες, ερωτήσεις, υποδείξεις, σχόλια ή παράπονα σχετικά με την εταιρεία και τα προϊόντα μας στην Ελλάδα μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών της Nestlé Ελλάς:
- Χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας που βρίσκεται εδώ.
- Στέλνοντας email στη διεύθυνση [email protected]
- Καλώντας στα τηλέφωνα 800-11-68068 (από σταθερό χωρίς χρέωση) και 210-6844824 (από κινητό με χρέωση).
Η ομάδα του Τμήματος Εξυπηρέτησης Καταναλωτών θα σας απαντήσει το συντομότερο δυνατό.
Τα στοιχεία επικοινωνίας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών της εταιρείας μας αναγράφονται σε όλες τις συσκευασίες των προϊόντων μας.
Θέλετε κάτι ακόμα; Eίμαστε στη διάθεσή σας!