Όμιλος Nestlé: Αποτελέσματα εξαμήνου 2015

To Press Releases listΑθήνα,Αυγ 13, 2015

Οργανική ανάπτυξη 4,5%, επιβεβαίωση των προβλέψεων για το έτος

• Πωλήσεις 42,8 δις ελβετικά φράγκα, οργανική ανάπτυξη 4,5%, πραγματική εσωτερική ανάπτυξη 1,7%
• Περιθώριο κέρδους από λειτουργικές δραστηριότητες 15,0%, 20 μονάδες βάσης αύξηση σε σταθερά νομίσματα
• Αύξηση underlying κέρδη ανά μετοχή 7,3% σε σταθερά νομίσματα
• Πρόβλεψη για το 2015: σκοπεύουμε να πετύχουμε οργανική ανάπτυξη γύρω στο 5% με βελτίωση περιθωρίου, underlying κέρδη ανά μετοχή σε σταθερά νομίσματα και αποδοτικότητα κεφαλαίου

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Nestlé Paul Bulcke δήλωσε: «Τα αποτελέσματα εξαμήνου επιβεβαιώνουν τις προσδοκίες μας, με ισχυρή βάση σε όλες τις κατηγορίες και περιοχές, παραμένοντας σταθερά σε δύσκολες συνθήκες και σε συμφωνία με την ισχυρή επίδοσή μας μακροπρόθεσμα. Τα αποτελέσματα αντικατοπτρίζουν τη σχετικότητα και τη δύναμη της στρατηγικής μας για Διατροφή, Υγεία και Ευεξία, καθώς και την πειθαρχία μας στην υλοποίηση. Οι επενδύσεις μας στις νέες πλατφόρμες ανάπτυξης Nestlé Health Science και Nestlé Skin Care φέρνουν αποτέλεσμα και συμπληρώνουν την καλή συγκυρία στις δραστηριότητές μας στον τομέα των τροφίμων και ποτών. Αυτό μας επιτρέπει να επιβεβαιώσουμε τις προβλέψεις μας για το έτος.»

Ζώνη ΕΜΕΝΑ

• Πωλήσεις 7,9 δις ελβετικά φράγκα, οργανική ανάπτυξη 3,8%, πραγματική εσωτερική ανάπτυξη 2,0%, περιθώριο κέρδους από λειτουργικές δραστηριότητες 16,2%, +80 μονάδες βάσης

• Μετά από ένα δυναμικό ξεκίνημα του έτους οι διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές της Ζώνης συνέχισαν να αναπτύσσονται παρά το ευμετάβλητο και απαιτητικό περιβάλλον. Η σταθερή ανάπτυξη είχε ευρεία βάση με τον Nescafé Dolce Gusto, τον στιγμιαίο καφέ, τις τροφές κατοικιδίων και την κατεψυγμένη πίτσα να έχουν καλές επιδόσεις. Η οργανική ανάπτυξη υποστηρίχθηκε επίσης από τις αυξήσεις τιμών για τον καφέ και τις πληθωριστικές πιέσεις στη Ρωσία, την Ουκρανία και την Τουρκία, αναπληρώνοντας το αποπληθωριστικό περιβάλλον στη Δυτική Ευρώπη. 

• Η καινοτομία και το premiumisation συνέχισε να ενισχύει την ανάπτυξη στη Δυτική Ευρώπη. Οι μονομερίδες για γάτες, το Nescafé Dolce Gusto και η κατεψυγμένη πίτσα συνέβαλαν κυρίως σε αυτό. Η Γαλλία, οι Κάτω Χώρες και τα Nordics είχαν καλή επίδοση στο αποπληθωριστικό περιβάλλον. Η καταναλωτική εμπιστοσύνη αποκαταστάθηκε με επίδραση στην Ελλάδα.

• Η ανάπτυξη στην Ανατολική Ευρώπη ήταν ισχυρή, με υποστήριξη από τις τροφές κατοικιδίων, τον στιγμιαίο καφέ και τα κλειστά συστήματα, καθώς και από τη σοκολάτα και το KitKat. Η προσεκτική διαχείριση των τιμών στη Ρωσία προστατεύθηκε από την ανταγωνιστικότητά μας σε περιβάλλον πληθωρισμού. Οι επιχειρήσεις μας στην Ουκρανία εξακολούθησαν να φέρνουν ανάπτυξη, παρά τη δύσκολη οικονομική κατάσταση. Υπήρξαν επίσης σταθερές επιδόσεις στην Αδριατική, την Βουλγαρία και την Ουγγαρία.

• Η Μέση Ανατολή και η Βόρεια Αφρική έφεραν σταθερή ανάπτυξη κυρίως με τον στιγμιαίο καφέ και τη σοκολάτα. Η Τουρκία είχε ισχυρή ανάπτυξη και υπήρξαν σταθερές επιδόσεις σε όλη τη Μέση Ανατολή αναπληρώνοντας τις προκλήσεις του Ιράκ και της Υεμένης.

• Η βελτίωση στο περιθώριο κέρδους από λειτουργικές δραστηριότητες στη Ζώνη ενισχύθηκε από το μείγμα των προϊόντων και τα χαμηλά κόστη που επέτρεψαν την αύξηση των επενδύσεων στην υποστήριξη του marketing προς όφελος του καταναλωτή.