Όμιλος Nestlé - Αποτελέσματα εννεαμήνου: 4,5% οργανική ανάπτυξη ευρείας βάσης σε ένα ευμετάβλητο περιβάλλον

To Press Releases listΑθήνα,Οκτ 16, 2014

• Πωλήσεις 66,2 δις ελβετικά φράγκα, 4,5% οργανική ανάπτυξη, 2,3% πραγματική εσωτερική ανάπτυξη
• 0,5% ανάπτυξη στις αναπτυγμένες αγορές, 9,5% στις αναδυόμενες
• Επιβεβαίωση της ετήσιας πρόβλεψης: στοχεύουμε για οργανική ανάπτυξη γύρω στο 5% με βελτιώσεις περιθωρίου, σε underlying κέρδη ανά μετοχή σε σταθερά νομίσματα και αποδοτικότητα κεφαλαίου

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Nestlé, Paul Bulcke, δήλωσε σχετικά: «Σε ένα ευμετάβλητο εμπορικό περιβάλλον παγκοσμίως και χωρίς ευνοϊκούς ανέμους, πετύχαμε καλή ανάπτυξη ευρείας βάσης. Παρόλο που δίνουμε έμφαση στην επίδοση του σήμερα, πήραμε αποφάσεις που αναδιαμορφώνουν και ενδυναμώνουν την επιχείρησή μας για το μέλλον. Δημιουργήσαμε το «Nestlé Business Excellence» για να αξιοποιήσουμε καλύτερα το μέγεθός μας και να εξασφαλίσουμε ότι οι αγορές μας μπορούν να συγκεντρωθούν στην ανάπτυξη των επιμέρους επιχειρηματικών δραστηριοτήτων τους. Παρά το απαιτητικό περιβάλλον και παρακολουθώντας την απόδοσή μας μέχρι σήμερα, εξακολουθούμε να στοχεύουμε σε οργανική ανάπτυξη γύρω στο 5% για το 2014 με βελτιώσεις περιθωρίου, σε underlying κέρδη ανά μετοχή σε σταθερά νομίσματα και αποδοτικότητα κεφαλαίου.»

Ζώνη Ευρώπης

Πωλήσεις 11,1 δις ελβετικά φράγκα, οργανική ανάπτυξη 1,0%, πραγματική εσωτερική ανάπτυξη 2,0%
Παρά τις αντιξοότητες, η ανάπτυξη στη Ζώνη ήταν θετική, με επίκεντρο την καινοτομία και το premiumisation. Τα επίπεδα καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ευρώπη παραμένουν ασταθή, ενώ το περιβάλλον δυσχεραίνει την τιμολόγηση.

• Στη Δυτική Ευρώπη υπήρξε ανάπτυξη, στην οποία συμμετείχαν κυρίως η Ισπανία, η Πορτογαλία, η Γαλλία, η Αυστρία και η Ολλανδία, ενώ η περιφέρεια της Μεγάλης Βρετανίας, η Γερμανία και η Ιταλία ήταν ασθενέστερες. Το Nescafé Dolce Gusto συνέχισε να αναπτύσσεται καλά και ο στιγμιαίος καφές με τον Nescafé Gold είχαν δυνατή επίδοση σε πολλές αγορές. Η κατηγορία της κατεψυγμένης πίτσας συνέχισε την ανοδική της πορεία, ενώ το παγωτό αντιμετώπισε μια απαιτητική καλοκαιρινή περίοδο στο μεγαλύτερο τμήμα της Ευρώπης. Το Petcare είχε επίσης καλή ανάπτυξη, κυρίως στις μάρκες Felix, Purina ONE, Gourmet και τα σνακ.

• Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη διατηρήθηκαν οι τάσεις που παρατηρήσαμε νωρίτερα στο έτος. Η Ρωσία είχε καλή επίδοση στις κατηγορίες της σοκολάτας και του παγωτού και ο Nescafé Dolce Gusto είχε διψήφια ανάπτυξη. Η Ουκρανία είχε καλή επίδοση. Σε άλλα τμήματα της περιφέρειας η εικόνα δεν ήταν ομοιόμορφη. Σε κάποιες αγορές η βελτιωμένη συμπεριφορά των καταναλωτών βοήθησε τις πωλήσεις, ιδιαίτερα στις κατηγορίες της σοκολάτας και του καφέ. Η κατηγορία των μαγειρικών είχε πτώση σε αρκετές αγορές και οι κακές καιρικές συνθήκες επηρέασαν το παγωτό. Στην κατηγορία του Petcare, το οποίο είχε ισχυρή ανάπτυξη σε όλη την περιφέρεια, διακρίθηκαν η Ρωσία και η Πολωνία.