Sort by
Sort by

Όμιλος Nestlé - Αποτελέσματα εννεαμήνου 2012

Back to Press releases

Όμιλος Nestlé - Αποτελέσματα εννεαμήνου 2012

• Αύξηση πωλήσεων κατά 11% σε 67,6 δις ελβετικά φράγκα
• Οργανική ανάπτυξη 6,1%, πραγματική εσωτερική ανάπτυξη 2,9%
• Οργανική ανάπτυξη 11,7% στις αναδυόμενες αγορές και 2,4% στις αναπτυγμένες
• Τα αποτελέσματα εννεαμήνου επιβεβαιώνουν τις προβλέψεις για το έτος: οργανική ανάπτυξη 5% έως 6%, βελτίωση περιθωρίου και συγκρίσιμων κερδών ανά μετοχή σε σταθερά νομίσματα.

Ο Paul Bulcke, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Nestlé δήλωσε:

«Η ανάπτυξη της Nestlé τους πρώτους αυτούς εννέα μήνες βρίσκεται σε συμφωνία με τις προσδοκίες μας. Είναι το αποτέλεσμα των ικανοτήτων μας που έχουν χτιστεί εδώ και χρόνια στον τομέα της καινοτομίας, της διανομής και της σχέσης με τους καταναλωτές μας. Είχαμε διψήφια ανάπτυξη τις αναδυόμενες αγορές, όπου διευρύνουμε το δίκτυο και ενισχύουμε τα προσφερόμενα προϊόντα. Αναπτυσσόμαστε και στις έντονα ανταγωνιστικές αναπτυγμένες αγορές παρά τη γενική οικονομική δυσκολία και τα χαμηλά επίπεδα καταναλωτικής εμπιστοσύνης. Συνεχίζουμε την πραγματική εσωτερική ανάπτυξη, που σε συνδυασμό με κάποιες υποχωρήσεις στις πιέσεις κόστους, μας επιτρέπει να επιβεβαιώσουμε τις προβλέψεις μας για το έτος».

Ζώνη Ευρώπη

• Πωλήσεις 11,2 δις ελβετικά φράγκα, οργανική ανάπτυξη 1,9%, πραγματική εσωτερική ανάπτυξη 0,5%
• Όλες οι καινοτομίες της Ζώνης, ιδιαίτερα στα ροφήματα και τις τροφές κατοικιδίων ζώων, συνέχισαν να φέρνουν ανάπτυξη παρά τις δυσκολίες του οικονομικού περιβάλλοντος.
• Ιδιαίτερη επίδοση στη Δυτική Ευρώπη είχαν οι αγορές της Μεγάλης Βρετανίας, της Γαλλίας και της Ελβετίας. Η Ελλάδα και η Μπενελούξ συνέχισαν να αναπτύσσονται.
• Στην Κεντρική και την Ανατολική Ευρώπη σημαντική συνεισφορά είχαν οι αγορές της Ρωσίας, της Ουκρανίας, της Αδριατικής και της Ρουμανίας.

Nestlé στην Ελλάδα

• Για μία ακόμη φορά στα αποτελέσματα του Ομίλου Nestlé αναφέρθηκε και η ελληνική αγορά, καθώς συνεχίζει να αναπτύσσεται παρά την οικονομική κρίση.

• Τα θετικά αυτά αποτελέσματα οφείλονται σε συνολική προσπάθεια, ωστόσο αξίζει να τονιστούν οι παρακάτω παράγοντες:
- Ο καφές εξακολουθεί να ανθίσταται στην κρίση, πετυχαίνοντας πολύ καλές επιδόσεις απέναντι στα υπόλοιπα ροφήματα. Ο καφές παραμένει το προτιμώμενο ρόφημα των Ελλήνων, καθώς είναι η πιο προσιτή επιλογή ροφήματος, αλλά και πολύ αγαπημένη κοινωνική συνήθεια. Οι μάρκες καφέ της Nestlé στην Ελλάδα προσαρμόζονται στις συνήθειες και τα γευστικά κριτήρια του ελληνικού κοινού καλύπτοντας μεγάλη ποικιλία επιλογών: ανάμεσά τους ο καφές Nescafé Classic, ειδικό χαρμάνι για την ελληνική αγορά, η ελληνική «εφεύρεση» της αγαπημένης συνήθειας του Nescafé Frappé, ο ελληνικός καφές Παπαγάλος Λουμίδης (που παράγεται εξολοκλήρου στο εργοστάσιο στα Οινόφυτα Βοιωτίας), το κλειστό σύστημα ζεστών και κρύων ροφημάτων Nescafé Dolce Gusto, αλλά και η Nespresso και η Buondi.
- Ήταν μια καλή σεζόν και για την κατηγορία του παγωτού, που ενισχύθηκε από τις καλές καιρικές συνθήκες αλλά και τα καινοτόμα λανσαρίσματά μας: το Pirulo Jungly, το ξυλάκι που «ξεφλουδίζεται» και έγινε η αγαπημένη καλοκαιρινή απόλαυση των παιδιών, τα ξυλάκια Boss Cookie Premium με μεγάλα τραγανά κομμάτια μπισκότου, αλλά και η οικονομική σειρά γνωστών και αγαπημένων παγωτών της Nestlé στα ψυγεία με το σήμα «Και τα ρέστα παγωτό» βοήθησαν για το θετικό αποτέλεσμα.
- Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στον επαγγελματισμό και την αφοσίωση των πάνω από 1.000 εργαζομένων της Nestlé στην Ελλάδα. Με παρουσία πάνω από 100 χρόνια στην Ελλάδα, στόχος μας είναι πάντοτε να εκπληρώνουμε την εταιρική μας προτροπή «Καλή Διατροφή, Καλύτερη Ζωή» για τις  ελληνικές οικογένειες. Σημαντικό ρόλο στην επίδοση 9μήνου έπαιξε και η πολυπροϊοντική ενέργεια «Το σπίτι μας κερδίζει», μια κίνηση που κάνουμε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά για να προσφέρουμε τα πιο γνωστά μας προϊόντα σε μεγάλες προσφορές. Φέτος η ενέργεια αυτή συνδυάστηκε και με μία πρωτοβουλία εταιρικής κοινωνικής ευθύνης: να στηρίξουμε τα Παιδικά Χωριά SOS με τα προϊόντα μας για μία ολόκληρη χρονιά.

• Εξακολουθούμε να επενδύουμε στην Ελλάδα με τα 4 εργοστάσιά μας, τις μάρκες μας και τους ανθρώπους μας. Εργαζόμαστε για να επιτύχουμε την προτίμηση και την ικανοποίηση του έλληνα καταναλωτή. Το πλάνο μας για επενδύσεις ύψους 9 εκατομμυρίων μέσα στο 2012 υλοποιείται σταθερά.

• Το δέσιμο και η δέσμευσή μας για την Ελλάδα φαίνεται και από τις κοινωνικές μας δράσεις. Ως εταιρεία Διατροφής, Υγείας και Ευεξίας υποστηρίζουμε για 4η συνεχόμενη χρονιά προγράμματα διατροφικής εκπαίδευσης που απευθύνονται σε παιδιά σχολικής ηλικίας στο πλαίσιο της παγκόσμιας πρωτοβουλίας Παιδιά Όλο Υγεία, σε συνεργασία με αναγνωρισμένους οργανισμούς και χωρίς καμία αναφορά σε προϊόντα ή μάρκες. Από την προηγούμενη σχολική χρονιά στηρίζουμε το Πρόγραμμα του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, που σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας χαρτογραφεί το βάρος, τις διατροφικές συνήθειες και τη φυσική δραστηριότητα 60.000 μαθητών σε όλη την Ελλάδα (Γ’ τάξη Δημοτικού πανελλαδικά) και αποστέλλει ατομικές αναφορές και συμβουλές για καλύτερη διατροφή σε όλους τους γονείς αυτών των μαθητών. Τα αποτελέσματα του προγράμματος παρουσιάστηκαν πρόσφατα σε συνέντευξη Τύπου αναφέροντας τις πρώτες ενδείξεις για μείωση του υψηλού ποσοστού παιδικής παχυσαρκίας στη χώρα μας.

• Μερικά από τα νέα μας: Αυτόν τον καιρό προχωράμε σε ανανέωση της συσκευασίας του Nescafé Classic διατηρώντας ωστόσο τη γεύση και το άρωμά του.

• Τέλος στον τομέα των δημητριακών πρωινού, έχουμε ξεκινήσει μια παγκόσμια προσπάθεια για ακόμη πιο εύκολο και υγιεινό πρωινό, μειώνοντας σημαντικά την περιεκτικότητα σε ζάχαρη και αλάτι και αυξάνοντας ταυτόχρονα την ολική άλεση σε δημοφιλείς μάρκες δημητριακών πρωινού της Nestlé.

Σχετικά με τα αποτελέσματα εννεαμήνου, ο Laurent Dereux, Διευθύνων Σύμβουλος Nestlé Ελλάς, δήλωσε:

«Τα αποτελέσματα του εννεαμήνου επιβεβαιώνουν τη δέσμευσή μας για να συνεχίσουμε να επενδύουμε στην Ελλάδα, όπου λειτουργούμε 4 εργοστάσια και απασχολούμε πάνω από 1000 μόνιμους εργαζομένους. Είμαστε εδώ και χάρη στο συντονισμό, τον επαγγελματισμό και την αφοσίωση αυτών των ανθρώπων αποδεικνύουμε ότι μπορεί να υπάρξει βιώσιμη ανάπτυξη ακόμη και σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Εργαζόμαστε με υπευθυνότητα και όραμα και στόχος μας είναι να συνεχίζουμε να στηρίζουμε την ελληνική οικογένεια με κάθε τρόπο: με τα προϊόντα, τη λειτουργία μας και τις κοινωνικές μας δράσεις».

Για την αναλυτικότερη έκθεση των αποτελεσμάτων του Ομίλου, επισκεφθείτε το www.nestle.com