Sort by
Sort by

Όμιλος Nestlé: Αποτελέσματα εννεαμήνου 2015

Back to Press releases
Αθήνα

Oργανική ανάπτυξη 4,2%, πραγματική εσωτερική ανάπτυξη 2,0%

• Πωλήσεις 64, 9 δις ελβετικά φράγκα
• Οργανική ανάπτυξη 4,2%, πραγματική εσωτερική ανάπτυξη 2,0%
• Οργανική ανάπτυξη στις αναπτυγμένες αγορές 2,2%, στις αναδυόμενες 6,8%
• Πρόβλεψη για το έτος: οργανική ανάπτυξη γύρω στο 4,5% με βελτιώσεις περιθωρίου και underlying κέρδη ανά μετοχή σε σταθερά νομίσματα, και αποδοτικότητα κεφαλαίου

Σχετικά με τα αποτελέσματα εννεαμήνου ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Nestlé, Paul Bulcke, σχολίασε: «Μετά από μία καλή επίδοση στο πρώτο μισό του έτους επηρεαστήκαμε στο τρίτο τέταρτο από κάποιες ακραία γεγονότα, όπως τα Maggi noodles στην Ινδία και μία τιμολογιακή προσαρμογή στην Nestlé Skin Health. Ωστόσο η πραγματική εσωτερική μας ανάπτυξη αυξήθηκε, αντικατοπτρίζοντας ένα ευρύ και θετικό αποτέλεσμα σε όλη  μας τη δραστηριότητας και σε αρκετές από τις αγορές. Υπήρξε σταθερή και συνεχής απόδοση στην Ευρώπη, την Nestlé Waters και την Nestlé Health Science. Κάναμε σημαντική πρόοδο σε μεγάλη τμήμα της Λατινικής Αμερικής και φέραμε σημαντική βελτίωση στη Βόρειο Αμερική, ιδιαίτερα στο κομμάτι του κατεψυγμένου τροφίμου, σε αντιπαραβολή με την αργή επαναφορά των πωλήσεων στην Κίνα. Συνολικά η οργανική μας ανάπτυξη δεν έφτασε στις προσδοκίες μας και για αυτόν τον λόγο προβλέπουμε οργανική ανάπτυξη γύρω στο 4,5% για το σύνολο του έτους, με βελτιώσεις περιθωρίου και underlying κέρδη ανά μετοχή σε σταθερά νομίσματα, και αποδοτικότητα κεφαλαίου.»

Ζώνη ΕΜΕΝΑ

Πωλήσεις 12,0 δις ελβετικά φράγκα, οργανική ανάπτυξη 4,1%, πραγματική εσωτερική ανάπτυξη 2,5%

• Η θετική ανάπτυξη που παρατηρήθηκε στη Ζώνη επιταχύνθηκε, κυρίως λόγω του petcare, του στιγμιαίου καφέ, του Nescafé Dolce Gusto και του παγωτού.
• Στη Δυτική Ευρώπη ο Nescafé Dolce Gusto και το petcare συνέχισαν να φέρνουν ανάπτυξη, βοηθώντας στην επίτευξη μιας σταθερής επίδοσης στην περιφέρεια της Μεγάλης Βρετανίας και ανάπτυξη στη Γαλλία. Η κατεψυγμένη πίτσα και ο στιγμιαίος καφές βοήθησαν επίσης. Το παγωτό είχε καλή επίδοση στις ώριμες αγορές. Η ανάπτυξη του petcare μοιράστηκε ισότιμα στις βασικές ευρωπαϊκές αγορές με βασικούς παράγοντες τις μάρκες Felix και Gourmet.
• Η Κεντρική και η Ανατολική Ευρώπη έφερε καλή ανάπτυξη, ιδιαίτερα στη Ρωσία και την Ουκρανία. Η σοκολάτα, ο στιγμιαίος καφές και το petcare ηγήθηκαν στην ανάπτυξη της Ρωσίας, με συνεισφορά από την τιμολόγηση.
• Στις περιφέρειες της Μέσης Ανατολής και της Βορείου Αφρικής ο στιγμιαίος καφές και η σοκολάτα βοήθησαν να φέρουμε καλή ανάπτυξη σε αρκετές αγορές, εξισορροπώντας εν μέρει τη δύσκολη κατάσταση στο Ιράκ, την Υεμένη, τη Λιβύη και σε άλλες χώρες.

Για την αναλυτική παρουσίαση των αποτελεσμάτων επισκεφθείτε το www.nestle.com