Βραβείο Ανάπτυξης Καλύτερου Προϊόντος για το 2011

To Press Releases listΟκτ 10, 2011

Ένα χρόνο μετά το επίσημο λανσάρισμα της, η μηχανή πολλαπλών ροφημάτων Nescafé Dolce Gusto βραβεύτηκε στο πλαίσιο των βραβείων Marketing Excellence ως το νέο προϊόν με την καλύτερη ανάπτυξη. H Nestlé πρωτοπορώντας -για ακόμα μια φορά- σε συνεργασία με την Krups, τη Νούμερο 1 εταιρεία πωλήσεων μηχανών espresso στην Ελλάδα ανέπτυξε επιτυχημένα μια νέα αγορά στην κατηγορία του καφέ δημιουργώντας την καινοτόμο μηχανή πολλαπλών ροφημάτων Nescafé Dolce Gusto, στρέφοντας τον καταναλωτή σε μια νέα συνήθεια και δίνοντας του τη δυνατότητα να απολαμβάνει την εμπειρία του coffee shop στο σπίτι!

H Nescafé Dolce Gusto είναι μία πατενταρισμένη τεχνολογία που αναπτύχθηκε από το τμήμα Research & Development της Nestlé στην Ελβετία, υπό την καθοδήγηση του κ. Ζήνωνα Μανδραλή, ενός εφευρετικού έλληνα επιστήμονα και έχει κατακτήσει το καταναλωτικό κοινό διεθνώς.

 

Με την υπογραφή, την τεχνογνωσία και την υψηλή ποιότητα δύο κορυφαίων μαρκών στην Ελλάδα, η Nescafé Dolce Gusto είναι η μοναδική μηχανή πολλαπλών ροφημάτων που λειτουργεί με πίεση 15 bar ενώ παράλληλα έχει τη δυνατότητα παραγωγής ζεστών και κρύων ροφημάτων.

 

Η Nestlé μέσα σε ένα χρόνο από το λανσάρισμα της μηχανής, κέρδισε το ελληνικό κοινό απαντώντας στις σύγχρονές ανάγκες του καταναλωτή που επιζητεί την ποικιλία των ροφημάτων της καφετέριας στην άνεση του σπιτιού του. Το επιτυχημένο λανσάρισμα υποστηρίχθηκε από αποτελεσματική στρατηγική της εταιρείας που αποτελείται από έντονη τηλεοπτική υποστήριξη, συνεχής ανανέωση με νέα μοντέλα μηχανών και καινούργιες γεύσεις καψουλών, εντατικό πρόγραμμα γευστικών δοκιμών, εξαιρετική παρουσία στο σημείο πώλησης με πληθώρα Shop in Shops και μοναδικές προσφορές για τους πελάτες και καταναλωτές.

 

Όλα αυτά τα μεθοδικά βήματα ανέδειξαν τη Nescafé Dolce Gusto σε μέρος της καθημερινότητας των καταναλωτών, οι οποίοι αγάπησαν την καινοτομία και την ευκολία που τους προσφέρει. Αξίζει να σημειωθεί ότι από τον Ιανουάριο μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2011 έχουν πουληθεί πάνω από 8 εκ. κάψουλες δίνοντας στην Nescafé Dolce Gusto την πρώτη θέση στην κατηγορία καψουλών (πηγή: Nielsen Scantrack plus Jan-Aug11). Το λανσάρισμα δε δύο κρύων ροφημάτων (Nestlé Peach & Cappuccino Ice) ενίσχυσε ακόμα περισσότερο την κατανάλωση, τους καλοκαιρινούς μήνες ενώ το σοκολατούχο ρόφημα Nesquik ενθουσίασε τους μικρούς μας φίλους.

 

«Είμαστε περήφανοι που ένα τόσο καινοτόμο brand όπως είναι η Nescafé Dolce Gusto αγαπήθηκε από το ελληνικό κοινό. Από την πρώτη ημέρα κιόλας της κυκλοφορίας της, πιστέψαμε στην ανάπτυξή της καθώς πρόκειται για ένα κατ’ εξοχήν καινοτόμο προϊόν. Η Nescafé Dolce Gusto θα συνεχίσει να αναπτύσσεται προσφέροντας τα αγαπημένα ροφήματα του έλληνα καταναλωτή, στην άνεση του σπιτιού, εύκολα, γρήγορα και φυσικά με την εγγύηση του ονόματος Nescafé», αναφέρει ο κ. Ηλίας Παπαδόπουλος, Business Executive Manager Coffees & Beverages, Nestlé Ελλάς.

Λίγα λόγια για τη Nescafé Dolce Gusto

Με την υπογραφή, την τεχνογνωσία και την υψηλή ποιότητα δύο κορυφαίων μαρκών (Nestlé & Krups) στην Ελλάδα, η Nescafé Dolce Gusto είναι η μοναδική μηχανή πολλαπλών ροφημάτων που λειτουργεί με πίεση 15 bar ενώ παράλληλα έχει τη δυνατότητα παραγωγής ζεστών και κρύων ροφημάτων.

 

Η Nescafé Dolce Gusto είναι μοναδική για πέντε λόγους:

  • Μεγάλη ποικιλία αγαπημένων ροφημάτων
  • Εγγύηση άριστης ποιότητας καφέ χάρη στην επαγγελματική λειτουργία του συστήματος με 15 bars
  • Παραγωγή ζεστών και κρύων ροφημάτων
  • Ευκολία στη χρήση, που επιτρέπει την παρασκευή ροφημάτων με αφρόγαλα, στο λεπτό!
  • Μοναδικό design και μεγάλη ποικιλία χρωμάτων σε τέσσερα ιδιαίτερα σχέδια μηχανών για κάθε γούστο.