Η Kit Kat γιορτάζει τα 80 της χρόνια

To Press Releases listΑθήνα,Αυγ 31, 2015

Η Kit Kat είναι η πρώτη μάρκα σοκολάτας παγκοσμίως που ανακοινώνει ότι θα χρησιμοποιεί  κακάο που προέρχεται μόνο από αειφόρες καλλιέργειες για να παρασκευάζει όλα τα προϊόντα της. Η σημαντική αυτή δέσμευση ξεκινά ήδη από το πρώτο τρίμηνο του 2016.

Η μάρκα χρησιμοποιεί ήδη κακάο που προέρχεται από αειφόρες καλλιέργειες που έχουν πιστοποίηση από ανεξάρτητους φορείς για προϊόντα της που κυκλοφορούν σε συγκεκριμένες αγορές. Η νέα αυτή  ανακοίνωση επεκτείνει την πρακτική αυτή παγκοσμίως, συμπεριλαμβάνοντας και τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Η Sandra Martinez, Επικεφαλής του Τμήματος Confectionary της Nestlé, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που πρωτοστατούμε στη βιομηχανία μας, ως η πρώτη μάρκα σοκολάτας παγκοσμίως που αναλαμβάνει μία τέτοια δέσμευση».

«Χρησιμοποιώντας κακάο από αειφόρες πηγές διασφαλίζουμε μια καλύτερη ζωή για τις αγροτικές κοινότητες ενώ εξασφαλίζουμε υψηλής ποιότητας κόκκους κακάο. Πιστεύουμε ότι αυτή η ανακοίνωση θα ενισχύσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών προς την Kit Kat ως μια υπεύθυνη μάρκα».

Η πρωτοβουλία αυτή έρχεται να κορυφώσει τον εορτασμό των 80ων γενεθλίων της Kit Kat και αποτελεί μέρος της δέσμευσης της Nestlé για προμήθεια 150.000 τόνων κακάο που θα προέρχεται από αειφόρες καλλιέργειες μέχρι το 2017 μέσω του Nestlé Cocoa Plan.

Το Nestlé Cocoa Plan στοχεύει να βελτιώσει τις ζωές των κοινοτήτων που καλλιεργούν κακάο, καθώς και την ποιότητα του κακάου που προμηθεύεται η εταιρεία. 

Η ιστορία της Kit Kat

Το όνομα της Kit Kat έχει τις ρίζες του γύρω στα τέλη του 17ου αιώνα στο Λονδίνο, όπου μια λογοτεχνική παρέα συναντιόταν σταθερά σε ένα κατάστημα που ανήκε στον ζαχαροπλάστη Christopher Catling. Η ομάδα αυτή ονομάστηκε Kit Kat Club από τα αρχικά του ονόματος του ιδιοκτήτη.

Αρκετά χρόνια αργότερα, το 1911, η εταιρεία Rowntree με κεντρικά γραφεία στο Γιορκ της Αγγλίας, κατοχύρωσε τα ονόματα Kit Cat και Kit Kat χωρίς να τις χρησιμοποιήσει άμεσα. Το 1935 κυκλοφόρησε η πρώτη γκοφρέτα σε τέσσερα δάκτυλα με την ονομασία Rowntree’s Chocolate Crisp. Μέσα σε 18 μήνες η γκοφρέτα επανακυκλοφόρησε ως Kit Kat Chocolate Crisp.

Και έτσι γεννήθηκε μια μεγάλη μάρκα!

Το 1988 η εταιρεία Rowntree πέρασε στη μεγάλη οικογένεια της Nestlé και η παραγωγή επεκτάθηκε σε ένα νέο εργοστάσιο της εταιρείας στην Ιαπωνία. Ακολούθησαν εργοστάσια στην Μαλαισία, την Ινδία και την Κίνα.

Τα πρώτα 64 χρόνια της ζωής της η Kit Kat ήταν διαθέσιμη μόνο σε συσκευασίες των 2 και των 4 δακτύλων.

 Ακολουθώντας όμως το επιτυχημένο λανσάρισμα της Kit Kat Chunky το 1999 ξεκίνησε μια νέα σειρά προϊόντων με πιο πρόσφατα τα Kit Kat Senses το 2008.

Μια ισχυρή παρουσία και στο διάστημα!

Ήδη από το 1938 η KitKat έχει συνδεθεί με το «διάλειμμα». Το κλασικό της μότο «Κάνε ένα διάλειμμα. Κάνε ένα KitKat» είναι συνώνυμο της μάρκας για πάνω από 60 χρόνια.

Eπειδή όλο και περισσότεροι άνθρωποι κάνουν το διάλειμμά τους με διαφορετικό τρόπο, όπως για παράδειγμα να συνδέονται διαδικτυακά όταν βρίσκουν λίγο χρόνο, η KitKat γρήγορα συνειδητοποίησε την ανάγκη να έχει μια δυνατή παρουσία στα ψηφιακά μέσα.

Η κορυφαία στιγμή για την επιτυχία της ήρθε όταν η ομάδα ξεκίνησε να χρησιμοποιεί το ‘moment marketing’ για να δημιουργεί συζητήσεις με τους καταναλωτές στο online περιβάλλον.

Το 2012 το Red Bull υπέγραψε με τον Αυστριακό κασκαντέρ Felix Baumgartner συμβόλαιο για την υψηλότερη ελεύθερη πτώση - από τη στρατόσφαιρα-, η οποία θα αφορούσε σε απόσταση-ρεκόρ, μεγαλύτερη δηλαδή από 20 μίλια πάνω από την επιφάνεια της γης. Η πτώση αυτή θα τον καθιστούσε τον πρώτο άνθρωπο που θα είχε καταφέρει να σπάσει το φράγμα του ήχου σε ελεύθερη πτώση. Όμως ο Felix έπρεπε να αναβάλλει το εγχείρημα αρκετές φορές λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών.

Καθώς η αγωνία κορυφωνόταν και online, η KitKat αποφάσισε να προσφέρει στον Felix ηθική υποστήριξη με ένα χιουμοριστικό  Facebook post το οποίο ανέφερε: «Μπορεί να περιμένεις πολύ Felix… κάνε ένα διάλειμμα, κάνε ένα KitKat».

«Αυτή η ανάρτηση κυκλοφόρησε παντού μέσα σε λίγα λεπτά και η επιτυχία δεν θέλαμε να σταματήσει εκεί»  δήλωσε ο Stewart Dryburgh, Επικεφαλής της Nestlé Παγκοσμίως για τα KitKat. Η ομάδα λοιπόν, ξεκίνησε να σκέφτεται και άλλα χιουμοριστικά «διαλείμματα» για τον Felix και την ομάδα της Red Bull για όσο περίμεναν να βελτιωθούν οι καιρικές συνθήκες.

Η απάντηση; Στείλτε την KitKat στο διάστημα.

Σε λιγότερο από 24 ώρες από τη στιγμή που συλλάβανε την ιδέα, η ομάδα έδεσε μια KitKat σε ένα μπαλόνι καιρού και την «ανέβασε» στο διάστημα μαζί με μια κάμερα Go-Pro.

Το υλικό αναρτήθηκε και στο YouTube και γρήγορα εξαπλώθηκε στο Facebook και στο Twitter με το hashtag #BreakFromGravity, λαμβάνοντας πάνω από 6,5 εκατομμύρια views στο Facebook και 10 εκατομμύρια impressions στο Twitter. Η Red Bull αναγνώρισε το viral «τόλμημα» γράφοντας στο twitter «Ευχαριστούμε KitKat για την υποστήριξη!».

Σήμερα, καθώς η Kit Kat μετράει οκτώ δεκαετίες από την πρώτη της παρουσίαση, μάθετε περισσότερα για το πώς το ‘moment marketing’ βοήθησε αυτή την μάρκα σύμβολο να κατακτήσει τον ψηφιακό κόσμο.