Sort by
Sort by

Όμιλος Nestlé – Αποτελέσματα εξαμήνου 2012

Back to Press releases
Αθήνα

  • Πωλήσεις 44,1 δις ελβετικά φράγκα, οργανική ανάπτυξη 6,6%, πραγματική εσωτερική ανάπτυξη 2,9%
  • Λειτουργικά κέρδη 6,6 δις ελβετικά φράγκα (+6,3%), περιθώριο 15,0% (-10 μονάδες βάσης )
  • Οργανική ανάπτυξη 12,9% στις αναδυόμενες αγοράς και 2,6% στις ανεπτυγμένες.
  • Συγκρίσιμα κέρδη ανά μετοχή 1,63 ελβετικά φράγκα, αύξηση 12,4% σε σταθερά νομίσματα
  • Η ταμειακή ροή από λειτουργικές δραστηριότητες ανήλθε στα 5,1 δις ελβετικά φράγκα, αύξηση από τα 2,1 δις ελβετικά φράγκα του πρώτου εξαμήνου το 2011.
  • Οι προβλέψεις για το έτος επιβεβαιώνονται: Οργανική ανάπτυξη από 5% έως 6%, βελτίωση περιθωρίου και συγκρίσιμων κερδών ανά μετοχή σε σταθερά νομίσματα.

Ο Paul Bulcke, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Nestlé, δήλωσε:

«Η επίδοσή μας στο εξάμηνο αποδεικνύει ότι το στρατηγικό μας πλάνο σχετίζεται με τη νέα, σύγχρονη πραγματικότητα και δείχνει την αλλαγή μας και την πειθαρχία που τηρούμε στην εφαρμογή του, λαμβάνοντας τις σωστές αποφάσεις την κατάλληλη στιγμή. Συνεχίζουμε να προωθούμε την καινοτομία σε παγκόσμιο επίπεδο, από τα προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας σε προσιτή τιμή (Popularly Positioned Products) μέχρι τις super premium επιλογές. Ανοίγουμε διαρκώς νέους εμπορικούς δρόμους ώστε να φτάσουμε στους καταναλωτές των αναδυόμενων αγορών και χρησιμοποιούμε τα νέα μέσα για να αυξήσουμε τόσο την άμεση επικοινωνία με τους καταναλωτές μας όσο και την απόδοση της επένδυσής μας στην εκάστοτε μάρκα. Αυτή η προσέγγιση φέρνει επικερδή ανάπτυξη σε αναδυόμενες και ανεπτυγμένες αγορές. Αυτό το πρώτο εξάμηνο του 2012 η ανάπτυξη και το περιθώριο λειτουργικού κέρδους μαζί με την έμφασή μας στην αποτελεσματική διαχείριση κεφαλαίου μάς επιτρέπουν να επιβεβαιώσουμε τις προβλέψεις μας για το έτος».

Ζώνη Ευρώπη

Πωλήσεις 7,4 δις ελβετικά φράγκα, οργανική ανάπτυξη 2,4%, πραγματική εσωτερική ανάπτυξη 0,1%: 15,4 λειτουργικό περιθώριο κέρδους, -100 μονάδες βάσης.

  • Οι βασικοί παράγοντες για την ανάπτυξη της ζώνης Ευρώπης, σε ένα περιβάλλον που χειροτέρευσε κατά τη διάρκεια του έτους ιδιαίτερα στη Νότιο Ευρώπη, ήταν η καινοτομία και τα λανσαρίσματα premium προϊόντων αλλά και προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας σε προσιτή τιμή (Popularly Positioned Products).
  • Στη Δυτική Ευρώπη οι επιδόσεις της Γαλλίας, της Μεγάλης Βρετανίας και της Μπενελούξ ήταν αξιοσημείωτες, ενώ υπήρξε επίσης ανάπτυξη και στις αγορές της Ιβηρικής χερσονήσου, της Ιταλίας και της Ελλάδας.

Nestlé στην Ελλάδα 

  • Ιδιαίτερα στην Ελλάδα, τα αποτελέσματα εξαμήνου είναι ικανοποιητικά και οφείλονται στη σωστή προετοιμασία αλλά και εφαρμογή της στρατηγικής μας, που βασίζεται στο να δημιουργεί και να διαθέτει στους έλληνες καταναλωτές τα προϊόντα που καλύπτουν τις επιθυμίες και τις ανάγκες τους.
  • Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τομέας Τροφίμων και Ποτών είναι αυτός που έχει επηρεαστεί λιγότερο από την κρίση. Στην περίπτωση της Nestlé Ελλάς, η επίδοση στις περισσότερες κατηγορίες, που περιλαμβάνουν γνωστά, αγαπημένα και προσιτά προϊόντα, είναι καλή. Άλλες κατηγορίες, που έχουν επηρεαστεί περισσότερο από την κρίση, έχουν προσαρμόσει τα πλάνα τους στις νέες συνθήκες εντοπίζοντας ανάγκες και ευκαιρίες.
  • Απαντώντας στις σύγχρονες ανάγκες των ελλήνων καταναλωτών έχουμε αναπτύξει μια γκάμα προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας σε προσιτή τιμή, που γνωρίζουν θετική ανταπόκριση, όπως ο ελληνικός καφές Λουμίδης Παπαγάλος σε συσκευασία 350 γρ, η οικονομική σειρά παγωτών «Και τα ρέστα παγωτό»  ή το στιγμιαίο τσάι Nestea σε φακελάκια.
  • Στη Nestlé Ελλάς πάντοτε ακολουθούσαμε μια πιο προσεκτική διαχείριση των οικονομικών μας. Στο τρέχον περιβάλλον κρίσης αυτή η στρατηγική δικαιώνεται πιο πολύ παρά ποτέ και αποτελεί έναν από τους λόγους για την ανάπτυξή μας.
  • Η Nestlé έχει παρουσία στην Ελλάδα για περισσότερα από 100 χρόνια. Σήμερα η εταιρεία λειτουργεί 4 εργοστάσια στην Ελλάδα και απασχολεί πάνω από 1000 μόνιμους υπαλλήλους, ενώ το επενδυτικό πλάνο της για το 2012 αγγίζει τα 9 εκατομμύρια ευρώ.

Σχετικά με τα αποτελέσματα εξαμήνου της Nestlé Ελλάς, ο Laurent Dereux, Διευθύνων Σύμβουλος Nestlé Ελλάς, δήλωσε:

«Με καλή προετοιμασία και εφαρμόζοντας τη στρατηγική μας καταφέραμε να έχουμε μια θετική επίδοση για το πρώτο εξάμηνο του 2012 παρά το περιβάλλον κρίσης. Ο μακροχρόνιος σχεδιασμός μας και η φιλοσοφία προσεκτικής διαχείρισης των οικονομικών μας αποδείχθηκαν πολύτιμος σύμμαχος, μαζί με τους ανθρώπους μας, το όραμα και τη δέσμευσή τους. Το γεγονός ότι καταφέρνουμε να έχουμε θετική επίδοση αυτή τη δύσκολη εποχή είναι η μεγαλύτερη ικανοποίηση για όλη αυτή την προσπάθειά μας και μας δίνει κουράγιο για να βελτιωθούμε και να συντονιστούμε ακόμη περισσότερο μέχρι το τέλος της χρονιάς».

 

Για την αναλυτικότερη έκθεση των αποτελεσμάτων του Ομίλου, επισκεφθείτε το www.nestle.com