Sort by
Sort by

Όμιλος Nestlé – Αποτελέσματα τριμήνου 2014

Back to Press releases
Αθήνα

Οργανική ανάπτυξη 4,2%, που επιβεβαιώνει τις προβλέψεις για το έτος

• Πωλήσεις 20,8 δις ελβετικά φράγκα, 4,2% οργανική ανάπτυξη, 2,6% πραγματική εσωτερική ανάπτυξη
• 0,6% ανάπτυξη στις αναπτυγμένες περιοχές, 8,5% στις αναδυόμενες
• Η πρόβλεψη για το έτος παραμένει σταθερή: οργανική ανάπτυξη γύρω στο 5% και βελτιώσεις περιθωρίου, underlying κέρδη ανά μετοχή σε σταθερά νομίσματα και αποδοτικότητα κεφαλαίου

 Ο Paul Bulcke, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Nestlé, δήλωσε: «Η οργανική μας ανάπτυξη κατά τους πρώτους μήνες του έτους συμβαδίζει με τις προβλέψεις και κινητοποιείται κυρίως βάσει όγκου παρά τιμής. Το συνεχιζόμενο λανσάρισμα νέων προϊόντων σε συνδυασμό με την πολύ καλή υλοποίηση στηρίζει αυτή την ανάπτυξη μέσα σε δύσκολες συνθήκες αγοράς. Θα διατηρήσουμε τον ίδιο ρυθμό καινοτομίας, ενισχύοντας περαιτέρω την υποστήριξη στις μάρκες μας. Επιβεβαιώνουμε τις προβλέψεις για το έτος: επίδοση με μεγαλύτερο βάρος στο δεύτερο μισό του έτους, πέρα και πάνω από τα δεδομένα της αγοράς, με οργανική ανάπτυξη γύρω στο 5% και βελτιώσεις περιθωρίου, underlying κέρδη ανά μετοχή σε σταθερά νομίσματα και αποδοτικότητα κεφαλαίου. Περιμένουμε επίσης ότι η συνεχιζόμενη ενδυνάμωση του ελβετικού φράγκου θα έχει αρνητική επίδραση στα δημοσιοποιημένα αποτελέσματα των πωλήσεών μας.»

 

Ζώνη Ευρώπης

 

Πωλήσεις 3,5 δις ελβετικά φράγκα, οργανική ανάπτυξη -0,8%, πραγματική εσωτερική ανάπτυξη 0,7%
• Η Ζώνη πέτυχε θετική ανάπτυξη σε επίπεδο όγκου μέσα σε ένα περιβάλλον λιανικής κατανάλωσης χωρίς αυξομειώσεις, ενώ οι πιέσεις για αποπληθωρισμό κράτησαν την τιμολόγηση σε αρνητικά επίπεδα. Η καινοτομία εξασφάλισε την επίτευξη των προσδοκιών των καταναλωτών σε ευρεία γκάμα, από τα προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας σε προσιτή τιμή (PPP) μέχρι τα super premium προϊόντα. Ο Nescafé Dolce Gusto κέρδισε μερίδιο αγοράς με ισχυρή διψήφια ανάπτυξη, το λανσάρισμα του χαρτιού ψησίματος Papyrus συνεχίστηκε με επιτυχία και το παγωτό, ιδιαίτερα το Mövenpick, είχε ένα καλό ξεκίνημα έτους. Η κατηγορία της σοκολάτας επηρεάστηκε από το Πάσχα που έπεσε αργότερα μέσα στο χρόνο, παρόλο που στη Ρωσία και την Ισπανία είχε καλή επίδοση. Τα petcare συνέχισαν την καλή πορεία τους, με τα Felix και Purina ONE Dry Cat να φέρνουν ισχυρή ανάπτυξη.
• Στη Δυτική Ευρώπη η Ισπανία και η Πορτογαλία έδειξαν ενθαρρυντικά πρώιμα σημάδια ανάκαμψης, ενώ η Γαλλία, η Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο είχαν ένα πιο αργό ξεκίνημα χρονιάς.
• Στην κεντρική και την Ανατολική Ευρώπη, η τρέχουσα αστάθεια και αβεβαιότητα επηρέασαν το σύνολο της περιφέρειας, με εξαίρεση τη Ρωσία που συνέχισε την ισχυρή της ανάπτυξη.

H Nestlé στην Ελλάδα

• Με έμφαση στην ανάπτυξη προϊόντων που απαντούν στις ανάγκες των ελλήνων καταναλωτών συνεχίζουμε την πορεία μας στο έτος, με στόχο τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητάς μας.
• Με επιτυχία υλοποιείται και η πρωτοβουλία Nestlé needs YOUth, που στόχο έχει να προσφέρει 500 ευκαιρίες απασχόλησης σε νέους κάτω των 30 ετών κατά την τριετία 2014-2016 στην Ελλάδα. Από την αρχή του έτους έχουμε ήδη πραγματοποιήσει 67 προσλήψεις, ενώ 21 νέοι κάνουν την πρακτική τους άσκηση στην εταιρεία μας. Ο τρίτος πυλώνας της πρωτοβουλίας, που αναφέρεται στην υποστήριξη των νέων για το βιογραφικό τους σημείωμα και την επαγγελματική συνέντευξη, υλοποιείται σταθερά με συνεχείς επισκέψεις σε εκπαιδευτικά ιδρύματα και οργανισμούς, ενώ ο τέταρτος πυλώνας, που αναφέρεται στην κινητοποίηση του δικτύου των προμηθευτών της εταιρείας για τη δημιουργία ακόμη περισσότερων θέσεων εργασίας, έχει ξεκινήσει την εφαρμογή του με την ενεργοποίηση 9 προμηθευτών μας στην Ελλάδα.
• Το πρώτο τρίμηνο του 2014 η Nestlé Ελλάς διακρίθηκε ως μια από τις εταιρείες με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα, στον διαγωνισμό Great Place to Work®. Η διάκριση αυτή έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς προήλθε από τους ίδιους τους πάνω από 1.000 εργαζόμενους της εταιρείας και επιβεβαιώνει τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα της εταιρείας και την αφοσίωση των ανθρώπων της σε μια εποχή μεγάλων κοινωνικών και οικονομικών δυσκολιών. Επιπλέον, η διάκριση αυτή αποδεικνύει πως η Nestlé Ελλάς νοιάζεται για τους ανθρώπους της, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις και ενθαρρύνοντας τους, σε καθημερινή βάση, στην ανάληψη και επίτευξη υψηλών στόχων, στην επιβράβευση, αλλά και στην συνεχή επιμόρφωση και εξέλιξή τους.