Τρία σημαντικά βραβεία απέσπασε η Nestlé Ελλάς στa “Corporate Affairs Excellence Awards” της ΕΕΔΕ

To Press Releases list

Αθήνα

,
Μαρ 31, 2016

Τρεις σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η Nestlé Ελλάς κατά την τελετή βράβευσης των “Corporate Affairs Excellence Awards”, που πραγματοποιήθηκε εχθές για τρίτη φορά από τον Τομέα Εταιρικών Υποθέσεων της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ). Η κορυφαία εταιρεία διατροφής βραβεύτηκε στις κατηγορίες «Εταιρική Επικοινωνία», «Διαχείριση κρίσεων» και «Ειδική Διάκριση» για πρωτοβουλίες, οι οποίες υλοποιήθηκαν κατά το 2015.

Πιο συγκεκριμένα, το Βραβείο «Εταιρικής Επικοινωνίας» αποδόθηκε στην Nestlé Ελλάς για τη συνολική Εταιρική Επικοινωνία της «Nestlé Νοιάζομαι», που αφορούσε στις δράσεις που υλοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του 2015 και είχαν θετικό αντίκτυπο στην ελληνική κοινωνία. Πιο αναλυτικά, κατά τη διάρκεια της χρονιάς που μας πέρασε η Nestlé Ελλάς προχώρησε σε δωρεά προϊόντων βρεφικής διατροφής προσφέροντας συνολικά 400.000 γεύματα βρεφικών τροφών σε 15.000 παιδιά ηλικίας 6 μηνών έως και 3 ετών σε όλη τη χώρα δημιουργώντας ένα ολοκληρωμένο δίκτυο με Δήμους και Περιφέρειες ενώ, ξεκίνησε συνεργασία με το Δήμο Περιστερίου σε δύο σημαντικά προγράμματα: την πρωτοβουλία «Από την πρώτη μέρα δίπλα σου» και την ενέργεια «Σε έχω έγνοια». 

Επιπλέον, στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής πρωτοβουλίας Nestlé needs YOUth, η εταιρεία προχώρησε σημαντικά στην υλοποίηση της δέσμευσής της για 500 ευκαιρίες απασχόλησης στην Ελλάδα μέχρι το τέλος του 2016, στηρίζοντας ήδη 389 νέους. Παράλληλα, τη χρονιά που μας πέρασε ολοκληρώθηκε η γόνιμη τριετής συνεργασία της Nestlé Ελλάς με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο -στο πλαίσιο του παγκόσμιου προγράμματος «Παιδιά Όλο Υγεία»-, εντάσσοντας και το Νομό Θεσσαλονίκης στην πρωτοποριακή έρευνα με τίτλο «Μελέτη επίδρασης του κοινωνικοοικονομικού επιπέδου στην ανάπτυξη των παιδιών στο Νομό Θεσσαλονίκης».  
Τα παραπάνω προγράμματα υλοποιήθηκαν με πάροχο επικοινωνίας τη Hill + Knowlton Strategies.

Η δεύτερη διάκριση ήρθε στο δύσκολο κομμάτι της «Διαχείρισης Κρίσεων», όπου με την πολυβραβευμένη πλέον καμπάνια «Σώσε το Σκιουράκι» ο Nescafé κέρδισε τις εντυπώσεις κατά των μύθων που ακολουθούν τη μάρκα ενώ, τέλος, «Ειδική Διάκριση» κέρδισε και η Nestlé Purina για το πρόγραμμα Pets@Work, αποδεικνύοντας ότι τα κατοικίδιά μας κάνουν τη δουλειά μας ευκολότερη.

Η κα Αγγελική Παπαδοπούλου, Corporate Affairs Manager της Nestlé Ελλάς σχολίασε σχετικά με την παραλαβή του βραβείου: «Αυτή είναι μια ιδιαίτερα σημαντική βράβευση για εμάς, ιδιαίτερα επειδή αφορά μια πολύ δύσκολη χρονιά για όλους. Στην Nestlé Ελλάς έχουμε εδώ και χρόνια αποφασίσει να μιλάμε με τις δράσεις μας. Για το 2015 συνεχίσαμε πάνω στους βασικούς πυλώνες που εργαζόμαστε τα τελευταία χρόνια: τη στήριξη των οικογενειών που έχουν ανάγκη, τη διατροφική εκπαίδευση των παιδιών μας και την απασχόληση των νέων στην Ελλάδα». Και συνέχισε τονίζοντας: «Είμαστε εξαιρετικά περήφανοι για τις διακρίσεις αυτές, καθώς έρχονται ως αναγνώριση μιας πολύ μεγάλης και συντονισμένης προσπάθειας που είχε την πλήρη υποστήριξη όλου του οργανισμού.  Πίσω όμως από αυτό το βραβείο βρίσκονται κυρίως οι άνθρωποι που ωφελήθηκαν από τις δράσεις μας και για εμάς αυτή είναι η μεγαλύτερη ικανοποίηση».