Sort by
Sort by

Όμιλος Nestlé – Αποτελέσματα πρώτου τριμήνου 2013: Οργανική ανάπτυξη 4,3%, επιβεβαίωση των προβλέψεων για το έτος

Back to Press releases
Αθήνα

Όμιλος Nestlé – Αποτελέσματα πρώτου τριμήνου 2013: Οργανική ανάπτυξη 4,3%, επιβεβαίωση των προβλέψεων για το έτος

• Αύξηση πωλήσεων κατά 5,4% σε 21,9 δις ελβετικά φράγκα
• Οργανική ανάπτυξη 4,3% με πραγματική εσωτερική ανάπτυξη 2,3%
• Η πρόβλεψη για το έτος παραμένει αναλλοίωτη: οργανική ανάπτυξη 5-6% μαζί με βελτίωση περιθωρίου λειτουργικού κέρδους και συγκρίσιμων κερδών ανά μετοχή σε σταθερά νομίσματα, καθώς και βελτίωση στην απόδοση κεφαλαίου.

Paul Bulcke, Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου Nestlé: «Το ξεκίνημα της χρονιάς αντικατοπτρίζει τις επιφυλάξεις που εκφράσαμε τον Φεβρουάριο. Εξακολουθούμε να αναμένουμε κάποια αστάθεια μέσα στο 2013, ωστόσο επαναβεβαιώνουμε την προσδοκία μας να εκπληρώσουμε τις δεσμεύσεις μας για το έτος σε κερδοφορία, κύκλο εργασιών και απόδοση κεφαλαίου. Έχουμε εξαιρετική επίδοση στην Ευρώπη, όπου τα επίπεδα αισιοδοξίας των καταναλωτών παραμένουν χαμηλά. Βλέπουμε πρόοδο στις επιχειρήσεις μας στη Βόρειο Αμερική και προσδοκούμε καλύτερη επίδοση σε κομβικές αναδυόμενες αγορές. Η παγκόσμια παρουσία μας, η απαράμιλλη γκάμα των κατηγοριών μας και η αποδεδειγμένη ικανότητά μας να προσφέρουμε καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες στους καταναλωτές μας μας επιτρέπουν να έχουμε βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα δημιουργώντας ταυτόχρονα τις κατάλληλες συνθήκες για να συνεχίσουμε την επιτυχία μας και στο μέλλον.»

Ζώνη Ευρώπη

Πωλήσεις 3,7 δισεκατομμύρια ελβετικά φράγκα, οργανική ανάπτυξη 1,5%, πραγματική εσωτερική ανάπτυξη 1,7%

• Η Ζώνη αναπτύχθηκε στη Δυτική, την Κεντρική και την Ανατολική Ευρώπη, με γενικότερη βελτίωση στα μερίδια αγοράς. Η Purina Petcare Ευρώπης διατήρησε την πορεία ισχυρής ανάπτυξης που ήδη είχε μέσα από καινοτομία σε μάρκες όπως οι Gourmet και Felix και το διευρυμένο δίκτυο διανομής. Ο καφές είχε καλή επίδοση, κυρίως σε δύο από τις μεγαλύτερες αγορές του, τη Μεγάλη Βρετανία και τη Ρωσία, με έμφαση στο Nescafé Dolce Gusto και το Nescafé Gold. Οι κατηγορίες των κατεψυγμένων και της πίτσας ξεκίνησαν αδύναμα, ενώ το παγωτό επηρεάστηκε από την καθυστερημένη άνοιξη. Το Nesquik και οι σοκολάτες ξεκίνησαν καλά.
• Στη Δυτική Ευρώπη η περιοχή της Μεγάλης Βρετανίας και η Μπενελούξ είχαν ένα θετικό ξεκίνημα της χρονιάς. Η Γαλλία ξεκίνησε αργά σε συνέχεια μια δυνατής απόδοσης την προηγούμενη χρονιά, ενώ η Γερμανία άρχισε να χτίζει μια θετική πορεία. Η Ελλάδα και η Πορτογαλία είχαν καλές επιδόσεις παρά το σκληρό εμπορικό περιβάλλον.
• Στην Κεντρική και την Ανατολική Ευρώπη η επίδοση ήταν πιο θετική σε σχέση με το παρελθόν, κυρίως στη Ρωσία, που πέτυχε δυνατή πραγματική εσωτερική ανάπτυξη σε όλες τις κατηγορίες.

Η Nestlé στην Ελλάδα

• Στην Ελλάδα, παρά το δύσκολο περιβάλλον, η στρατηγική, η δέσμευση και ο επαγγελματισμός στην εταιρεία μας μας βοήθησαν να κλείσουμε το 2012 με θετική επίδοση. Συνεχίζοντας στην ίδια πορεία, ξεκινούμε το 2013 με την ίδια διάθεση για να έχουμε καλή επίδοση και να ενισχύσουμε τη μακροχρόνια ιστορία και το μέλλον μας στην Ελλάδα.
• Τα αποτελέσματα πρώτου τριμήνου δεν είναι πάντοτε ενδεικτικά για το έτος, καθώς έχουμε δύο ισχυρές εποχικές κατηγορίες, το παγωτό και το νερό. Ωστόσο ο καφές και ιδιαίτερα ο ελληνικός καφές έχει σταθερά καλή επίδοση, καθώς εκφράζει την ανάγκη των ελλήνων καταναλωτών για ένα ποιοτικό ρόφημα σε προσιτή τιμή. Οι υπόλοιπες κατηγορίες μας διατηρούν σε γενικές γραμμές τα μερίδια αγοράς τους.
• Η μακροχρόνια τακτική μας να τοποθετούμε τον καταναλωτή στο επίκεντρο όλων όσα κάνουμε παραμένει ο βασικός πυλώνας πίσω από την καλή μας επίδοση. Στις δύσκολες συνθήκες της σημερινής αγοράς στην Ελλάδα συνεχίζουμε να επικεντρωνόμαστε στην ανάπτυξη προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας σε προσιτή τιμή και να στηρίζουμε την ελληνική οικογένεια μέσα από πλήθος προωθητικών ενεργειών και προσφορών.
• Υλοποιούμε τα σχέδιά μας για το 2013 με αισιοδοξία και καλή διάθεση. Το 2012 επενδύσαμε 9 εκατομμύρια ευρώ στην Ελλάδα και το επενδυτικό πλάνο μας για το 2013 εκτιμάται στα 10 εκατομμύρια ευρώ.
• Πίσω από το προϊόντα και τις μάρκες μας βρίσκονται οι άνθρωποί μας, ο πιο σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία μας. Αυτοί οι άνθρωποι επιδεικνύουν την αφοσίωσή τους στην καθημερινή τους δουλειά και την καλή μας απόδοση. Αυτό αποδεικνύεται και από την εσωτερική μας έρευνα, όπου είχαμε την υψηλότερη συμμετοχή ανάμεσα σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές, καθώς και σημαντική βελτίωση σε όλους τους σημαντικούς τομείς που σχετίζονται με το ανθρώπινο δυναμικό μας.

Σχετικά με τα αποτελέσματα 1ου τριμήνου του Ομίλου Nestlé για το 2013, ο Laurent Dereux, Διευθύνων Σύμβουλος Nestlé Ελλάς, δήλωσε:

«Η μακροχρόνια παρουσία μας στην Ελλάδα και η συνεχής έμφαση που δίνουμε στις ανάγκες του έλληνα καταναλωτή αποτελούν τη βάση για την καλή μας επίδοση, παρά τους δύσκολους καιρούς που διανύουμε. Είμαστε περήφανοι που βρισκόμαστε εδώ και υποστηρίζουμε την ελληνική οικονομία με τη δραστηριότητά μας. Είμαστε επίσης περήφανοι για τους περισσότερους από 1000 εργαζομένους μας στην Ελλάδα, που εργάζονται σαν μια ομάδα και εξακολουθούν να αποδεικνύουν ότι η αισιοδοξία, η αφοσίωση και ο επαγγελματισμός μπορούν να φέρουν αποτέλεσμα.»


Για την αναλυτικότερη έκθεση των αποτελεσμάτων του Ομίλου, επισκεφθείτε το www.nestle.com