Sort by
Sort by

Ανησυχία για θέματα συμμόρφωσης; Speak Up!

Οι Αρχές Επιχειρηματικής Δραστηριότητας της Nestlé αντικατοπτρίζουν τη δέσμευσή μας ότι μια ισχυρή κουλτούρα συμμόρφωσης είναι η μη-αδιαπραγμάτευτη βάση του τρόπου που εργαζόμαστε. Οι Αρχές μας δεν είναι απλά λέξεις σε χαρτί, αλλά δράσεις, και είμαστε έτοιμοι να κάνουμε ό,τι χρειάζεται για να εξασφαλίσουμε ότι η εταιρεία μας λειτουργεί σε συνέπεια με τη δέσμευσή μας. Και εσείς μπορείτε να μας βοηθήσετε να πετύχουμε αυτό το στόχο.

Το Σύστημα Αναφοράς για θέματα Συμμόρφωσης ονομάζεται «Speak Up» και παρέχει σε εσάς και σε όποια εξωτερική ομάδα που συνδέεται με την εταιρεία μας ένα ειδικό κανάλι επικοινωνίας για να αναφέρετε πιθανές περιπτώσεις μη-συμμόρφωσης με τις Αρχές της Επιχειρηματικής μας Δραστηριότητας.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για ζητήματα που σχετίζονται με προϊόντα ή υπηρεσίες χρησιμοποιήστε είτε τη φόρμα «Επικοινωνία» ή καλέστε την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 800 116 80 68 (από σταθερό χωρίς χρέωση), 210 6844824 (από σταθερό ή κινητό με χρέωση).

Για ζητήματα που αφορούν υπηρεσίες ή προϊόντα της Nespresso, μπορείτε να επικοινωνείτε καλώντας στο 210 67 71 300 ή στο 800 11 71 300 (από σταθερό τηλέφωνο), Δευτέρα με Σάββατο, 8π.μ-10 μ.μ. Κυριακές και αργίες θα είμαστε στη διάθεσή σας για πληροφορίες, μέσω φόρμας επικοινωνίας πατώντας εδώ.

 

Πώς αναφέρετε ένα ζήτημα συμμόρφωσης;

Το Σύστημα Αναφοράς για θέματα Συμμόρφωσης « Speak Up!» λειτουργεί σε συνεχή βάση (24/7, 365 μέρες το χρόνο).

1. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη φόρμα που υπάρχει στη σελίδα ή να καλέσετε τον αριθμό 0080044142695 χωρίς χρέωση και να αφήσετε το μήνυμά σας. Και για τις δύο διαδικασίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα.

2. Όποιον τρόπο και αν επιλέξετε, θα λάβετε έναν ξεχωριστό αριθμό υπόθεσης. Παρακαλούμε να σημειώσετε αυτόν τον αριθμό . Είναι το προσωπικό σας κλειδί για το Speak Up  και την υπόθεση που αναφέρατε και σας επιτρέπει να παρακολουθείτε την πρόοδό της και να παρέχετε τυχόν επιπλέον πληροφορίες. Κάθε φορά που επισκέπτεσθε το σύστημα, θα έχετε πρόσβαση στην υπόθεσή σας με  τον αριθμό αυτό.

3. Κλιμάκωση
Αναφορές που περιέχουν ισχυρισμούς μη-συμμόρφωσης σχετικά με μία από τις παρακάτω 11 ευαίσθητες κατηγορίες κλιμακώνονται στον Υπεύθυνο Συμμόρφωσης του Ομίλου και τον Head of Legal & Compliance της Ζώνης:

  • Κατάχρηση Εξουσίας ή/και Ηθική Παρενόχληση/Εκφοβισμός
  • Ελεύθερος Ανταγωνισμός και Fair Dealing
  • Δωροδοκία και Διαφθορά
  • Εμπιστευτικές Πληροφορίες, Privacy Policy (Προσωπικά Δεδομένα, Εμπορικά Απόρρητα, Πνευματική Ιδιοκτησία)
  • Διακρίσεις και Βία
  • Εκτελεστικά μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου/senior managers στην Ελβετία
  • Απάτη (κατάχρηση ή παραπτώματα σε σχέση με λογιστικά στοιχεία/ισολογισμούς)
  • Ανθρώπινα δικαιώματα (παιδική εργασία, καταναγκαστική εργασία και σύγχρονη δουλεία)
  • Μέλη του Management Committee 
  • Μη συμμόρφωση σχετικά με τον WHO Code (Διεθνής Κώδικας Μάρκετινγκ Υποκατάστατων Μητρικού Γάλακτος)
  • Σεξουαλική Παρενόχληση

4. Λαμβάνουμε όλες τις ανησυχίες σοβαρά και αναλαμβάνουμε τις απαραίτητες ενέργειες για κάθε αναφορά. Θα σας κρατάμε ενήμερους για την πρόοδό μας όσο επεξεργαζόμαστε την αναφορά σας.

5. Δεσμευόμαστε να βελτιώνουμε διαρκώς το Σύστημα Αναφοράς Speak Up για θέματα συμμόρφωσης και διατηρούμε το δικαίωμα να κάνουμε αλλαγές.
 

Αναφέρετε τον προβληματισμό σας