Ανησυχία για θέματα συμμόρφωσης; Μιλήστε μας!

Οι Αρχές Επιχειρηματικής Δραστηριότητας της Nestlé αντικατοπτρίζουν τη δέσμευσή μας ότι μια ισχυρή κουλτούρα συμμόρφωσης είναι η μη-αδιαπραγμάτευτη βάση του τρόπου που εργαζόμαστε. Οι Αρχές μας δεν είναι απλά λέξεις σε χαρτί, αλλά δράσεις, και είμαστε έτοιμοι να κάνουμε ό,τι χρειάζεται για να εξασφαλίσουμε ότι η εταιρεία μας λειτουργεί σε συνέπεια με τη δέσμευσή μας. Και εσείς μπορείτε να μας βοηθήσετε να πετύχουμε αυτό το στόχο.

Το Σύστημα Αναφοράς για θέματα Συμμόρφωσης ονομάζεται «Μιλήστε μας» και παρέχει σε εσάς και σε όποια εξωτερική ομάδα που συνδέεται με την εταιρεία μας ένα ειδικό κανάλι επικοινωνίας για να αναφέρετε πιθανές περιπτώσεις μη-συμμόρφωσης με τις Αρχές της Επιχειρηματικής μας Δραστηριότητας.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για ζητήματα που σχετίζονται με προϊόντα ή υπηρεσίες χρησιμοποιήστε είτε τη φόρμα «Επικοινωνία» ή καλέστε την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 800 116 80 68 (από σταθερό χωρίς χρέωση), 210 6844824 (από σταθερόή κινητό με χρέωση).

Πώς αναφέρετε ένα ζήτημα συμμόρφωσης;

Το Σύστημα Αναφοράς για θέματα Συμμόρφωσης «Μιλήστε μας» λειτουργεί σε συνεχή βάση (24/7, 365 μέρες το χρόνο).

1. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη φόρμα που υπάρχει στη σελίδα ή να καλέσετε έναν αριθμό χωρίς χρέωση και να αφήσετε το μήνυμά σας. Και για τις δύο διαδικασίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα.

2. Όποιον τρόπο και αν επιλέξετε, θα λάβετε έναν ξεχωριστό αριθμό υπόθεσης. Παρακαλούμε να σημειώσετε αυτόν τον αριθμό και να τον φυλάξετε.

3. Ο αριθμός υπόθεσης είναι το προσωπικό σας κλειδί για το Σύστημα Αναφοράς για θέματα Συμμόρφωσης και για την υπόθεση που αναφέρετε. Σας επιτρέπει να παρακολουθείτε την πρόοδο της υπόθεσής σας και να παρέχετε τυχόν επιπλέον πληροφορίες. Κάθε φορά που επισκέπτεσθε το σύστημα, θα πρέπει να χρησιμοποιείτε τον αριθμό υπόθεσής σας.

4. Λαμβάνουμε όλες τις ανησυχίες σοβαρά και αναλαμβάνουμε τις απαραίτητες ενέργειες για κάθε αναφορά. Θα σας κρατάμε ενήμερους για την πρόοδό μας όσο επεξεργαζόμαστε την αναφορά σας.

5. Μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή να επισκεφθείτε τη σελίδα και να παρακολουθήσετε την πρόοδο της υπόθεσής σας χρησιμοποιώντας τον αριθμό που σας έχει δοθεί.

6. Δεσμευόμαστε να βελτιώνουμε διαρκώς το Σύστημα Αναφοράς για θέματα Συμμόρφωσης και διατηρούμε το δικαίωμά μας να κάνουμε αλλαγές στο μέλλον.

Αναφέρετε τον προβληματισμό σας