Η φιλοσοφία του 60/40+

Η έννοια του 60/40+ συνδέεται άμεσα με το όραμα της Nestlé για τη Διατροφή, την Υγεία και την Ευεξία. Όλο και περισσότεροι καταναλωτές αναζητούν προϊόντα με συγκριτικά πλεονεκτήματα για τη διατροφή και την υγεία τους, χωρίς ωστόσο να παραβλέπουν και τον πολύ σημαντικό παράγοντα της γευστικής απόλαυσης.

Γι’ αυτό η Nestlé θέλει τα προϊόντα της να απολαμβάνουν τη γευστική προτίμηση τουλάχιστον του 60% των καταναλωτών έναντι στο αντίστοιχο ανταγωνιστικό προϊόν, με το «συν» του διατροφικού πλεονεκτήματος. Αυτό στην πράξη μεταφράζεται σε δύο πράγματα: ότι στις «τυφλές γευστικές δοκιμές» αναζητούμε τα προϊόντα που επιλέγουν 6 στους 10 καταναλωτές και ότι πάντοτε ερευνούμε τα στοιχεία που θα τους προσδώσουν αυτό το διατροφικό «υπέρ».

Κάθε χρόνο η Nestlé φροντίζει για το 60/40+ των πιο εμπορικών προϊόντων της, με στόχο την ακόμα υψηλότερη ποιότητα διατροφής των καταναλωτών της. Εκατομμύρια προϊόντα περνούν από αυτή τη διαδικασία και διατίθενται σε 85 χώρες παγκοσμίως.

Κλειδί για την επιτυχία αυτής της διαδικασίας είναι ο διατροφικός έλεγχος των προϊόντων μας. Αυτόν αναλαμβάνουν οι επιστημονικοί υπεύθυνοι των Κέντρων Έρευνας και Ανάπτυξης της Nestlé που συνήθως συγκρίνουν το προϊόν μας με το αντίστοιχο ανταγωνιστικό προϊόν που διατίθεται στην αγορά. Ο έλεγχος αυτός εξετάζει τα επίπεδα των θρεπτικών στοιχείων καθώς και την αξία των βασικών συστατικών των προϊόντων μας. Ο έλεγχος αυτός εντοπίζει τα θρεπτικά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα ενός προϊόντος και έτσι παρέχει τη σωστή κατεύθυνση για τη βελτίωσή του, που θα οδηγήσει στη θρεπτική υπεροχή του.

Ο τελικός νικητής σε αυτή τη διαδικασία είναι ο καταναλωτής. Γι’ αυτόν αναπτύσσονται τα προϊόντα που θα ανταποκριθούν στο γευστικό του κριτήριο, αλλά και θα καλύψουν με το καλύτερο δυνατό όφελος τις διατροφικές του ανάγκες.